wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

kiterdree had een 4 sterren sessie in Fehmarn, Gold met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2011)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
) en heb die in de kiteshop gekocht. Heel vervelend water die onderaan binnenloopt en die blijft hangen doordat je pak naar binnenplooit, lomp varen!
dvdspeler had een 1 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Airush Vapor (2009)
) Heb het zelf nog niet aangedurft eerlijkgezegd, ik ben bang dat het uitscheurt..
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

kiterdree had een 4 sterren sessie in Fehmarn, Gold met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2011)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
ltkort had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
Registreerde: 23 September 2008
mijn ouder was een beetje helemaal versleten dus ik heb een nieuwe gehaalt.
nu vaar ik vaak met boots dan heb ik er geen last van maar met de echte stormen en loops komen de pads er weer op.
nu loop bij de onderkant van mijn bene mijn pak vol met water.
en dat gaat er niet meer uit/weg.
hebben jullie soms een oplossing hiervoor wat ik erop kan naaie of niet ?
(niet van die losse kliterbandjes)want die vergeet ik altijd.
alvast bedankt greetz drew