wetsuit vol lopende bene ???

Door: kiterdree Reacties: 30 Hits: 2637
Yorrick 25 August / 2010 / 15:29
Gaatjes zou ik niet doen.. scheurt zo door.
BeachBreak.nl!

Yorrick had een 4 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Naish Helix (2009)

Woodmaster 25 August / 2010 / 16:38
laat me raden...........Dreetje is zuid afrikaans!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

idefixe 25 August / 2010 / 17:50

Meerdere merken wet-suits hebben tegenwoordig een soort van "afwaterings systeem" . Gaatjes onderin de benen en soms ook op je rug ( onder de rits bij pakken met een extra rugpaneel) Het werkt over het algemeen goed.
Voor water vanaf onderen / bij je benen, zijn klittebandjes de oplossing. Meestal meegeleverd als je een pak nieuw koopt maar ook los verkrijgbaar.
Moet je ze apart kopen ben je op de doorsnee "zaterdagmarkt" voor een stukje klitteband behoorlijk goedkoper uit.
Slingshot , Gibbon

keesie 25 August / 2010 / 18:49
Quote: christiaanbr - 25 augustus, 2010 (14:33)
Prolimit pak heeft vijf handige gaatjes in zijn C3, bij de benen. Mocht er water in komen van boven of beneden dan loopt het er makkelijk uit. Ik zou ook geen gaatjes in je pak maken, als je dan je pak aantrekt scheurt het uit. Er moet wel versteviging aan de binnenkant zitten.

bij mijn mystic pak ook en ook bij je onderrug zit zoon facumeer shit ding is wel goed voor het afvoeren van water en dat je pak altijd goed zit ook al is hij groot alleen af en toe moet je er lucht/water in laten omdat hij te strak trekt vooral tussen je benen en als je een pak van 400 euro koopt dan hoop ik dat aan dat soort dingen zijn gedaan
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

keesie had een 2 sterren sessie in Callantsoog met maar liefst 15 - 20 knots op zijn F-One Bandit III (2010)

kiterdree 25 August / 2010 / 18:56
Quote: Woodmaster - 25 augustus, 2010 (18:38)
laat me raden...........Dreetje is zuid afrikaans!

laat me raden je heb het fout

toen het waaide was ik plotseling ziek van school dus ik heb veel gemist op school nee mama ik had vandaag weer veel lesuren uitval wil je me nu naar horst brengen please

handle my passes handle my style become an kite and fly high :D

kiterdree had een 4 sterren sessie in Fehmarn, Gold met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2011)

ricopolsbroek 25 August / 2010 / 21:50
heb gewoon met een tang wat gaten in mijn pak getrokken - kan ie best wel tegen.

het water stroomt nu vrolijk naar binnen en naar buiten en weer naar binnen en na een tijdje weer naar buiten best gezellig.
Sindsdien heb ik geen last meer van vochtvasthoudende benen. Juuueessss het lijkt wel een forum voor zwangere vrouwen kkkddzzzjjjjuuuuh.

shorty gaat ook goed
tot de knopen er vanaf vliegeren