pallo had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 9 - 15 knots op zijn Gaastra Jekyll (2009)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Derek had een 3 sterren sessie in Noordwijk Zuid met maar liefst 28 - 36 knots op zijn Naish Helix (2010)
keesie had een 2 sterren sessie in Callantsoog met maar liefst 15 - 20 knots op zijn F-One Bandit III (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Registreerde: 05 September 2010
Hello!
Ik wou even snel jullie advies vragen. Ik ga binnekort een volledige kitesurf set aanschaffen & lessen nemen.
Nu heb ik bij mijn shop de mogelijkheid om een volledige set naish te kopen:
Naish Helix 9 Naish Haze & Bar
Of
North Evo 9 & Bar Gonzales boardje
(beide sets komen dan nog wetsuit & harnas bij deze shop)
Na wat lezen blijkt dus dat de helix een stukje aggresiever is dan vb. een north evo of de naish charger (deze kan ik in set kopen haze board in andere shop zonder wetsuit & harnas)
Ik heb eens overlegd met de persoon die me les gaat geven en die vertelde me dat het met de helix ook perfect te doen is om mee te leren kitesurfen.
Nu moeten jullie wel weten dat ik al enige ervaring heb met kites, zo heb ik jaren met verschillende flexifoil blades met de buggy gereden en van de dijk springen en dergelijke, dus kiten is niet nieuw voor me.
Denken jullie er ook zo over of zou je het zeker afraden?
Ik ben trouwens 23J. 170cm & 63kg.
Thx voor jullie feedback!