SKdB had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Peter Lynn Charger (2010)
Frieda had een 3 sterren sessie in Edam met maar liefst 22 - 31 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)
liflaf had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 21 - 27 knots op zijn North Vegas (2010)
henkyboy had een 5 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Ik zou je spullen lekker laten opsturen, veel makkelijker en goedkoper! Ik hoorde van mijn neef iets nieuws over Travel Light, zo heb ik laatst mijn gear opgestuurd en stond het klaar toen ik aankwam op vakantie, was echt top!! Check de site anders: www.travel-light.nl
Registreerde: 13 February 2008
Beste Kiters, de meeste berichten over het bekende probleem "kitespullen mee in 't vliegtuig" blijft 'n big issue. De meeste topics dateren al van ver terug. Ik ben zelf heel erg benieuwd hoe 't er momenteel voor staat. Golftassen trappen ze ook veel minder vaak in, en afgezien van martinair (gratis tot 1,50 m ) worden er bij alle maatschappijen flinke extra kosten in rekening gebracht. Afgezien van de 2deelboardjes.... heeft iemand nog tips?
Iemand ervaring met boardje zonder vinnetjes & straps mee als handbagage?