Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 22 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Registreerde: 13 April 2006
Dus ik dacht laat ik maar vragen aan gasten die net terug zijn uit brazillie. En wat blijkt nu, de helft denkt dat hun zorgverzekering het al dekt of hun doorlopende reisverzekering.
Echter Brazillie is wereldwijd en daar is het niet gedekt. Je hebt hiervoor een doorlopende reisverzekering wereldwijd nodig. Echter het is toch zo dat de meeste doorlopende reisverzekering gevaarlijke sporten uitsluiten? Ik ben ervan overtuigd dat de helft gewoon naar Brazillie op vakantie gaat met de gedachten "oh ik ben verzekerd".
Kortom, deze mensen kunnen echt diep in de problemen komen. Kent iemand nog een goede doorlopende reisverzekering die materiaal en vooral medische kosten dekt?