larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
jan1 had een 4 sterren sessie in Texel paal 17 met maar liefst 18 - 19 knots op zijn F-One Bandit V (2012)
dirco had een 3 sterren sessie in Borssele met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
dirco had een 3 sterren sessie in Borssele met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
keizerkevin had een 5 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 25 - 35 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Registreerde: 25 June 2009
, anders kan dit ook nadelige gevolgen hebben voor het kite op Ijmuiden!
Ik ben vast niet de enige die die conclusie zelf ook al had getrokken.
Ik hoop dan ook dat jullie leden hier een les uit trekken, want zo'n verbod is vrij makkelijk geregelt lijkt me.
Met watersporten ligt het anders, maar voertuigen op het strand .....
Helemaal omdat jullie verhoudingsgewijs in NL maar een heel klein groepje zijn.
(en willen jullie voortaan ook niet meer keihard over me lijnen scheuren, want ook dat gaat een keertje fout en dan gaat die helm je niet veel helpen