Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Registreerde: 01 November 2010
Verblijf momenteel een jaar in Kaapstad en sta op het punt een kitesurfboard te kopen aangezien dat beter vaart in de golven dan mijn twintip.
Wil een boardje kopen dat ik ook kan gebruiken in NL. Standaard maatje voor Kaapstad is 6.0, heb nu een 5.3 (squaretail) op het oog.
Info over mij:
- gevorderde kiter
- 76 kg
- 1.90 m
- Golfsurf heel veel.
Iemand tips over de juiste maat voor zowel Kaapstad als NL (Wijk/Zandvoort)? Squaretail of pintail nog belangrijk? Nog andere dingen waar ik op moet letten except dings/repairs?
Ok hoor graag jullie aanbevelingen. Morgen gaat de Cape Docter weer van de planeten blazen, dus hoop het juiste board aan te schaffen en de golven kapot te varen in Blouberg!
Thanks guys!
Gr
Douwe