Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
philiprw had een 2 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
onno had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Naish Park (2012)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Aaron had een 5 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 17 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
MikeSmeelen had een 5 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 13 - 22 knots op zijn North Vegas (2008)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)
mik had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Workum met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Best Waroo (2009)
MikeSmeelen had een 5 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 13 - 22 knots op zijn North Vegas (2008)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
Registreerde: 05 February 2011
Afgelopen vrijdag tijdens het kiten op Muiderberg ben ik bij het landen van backroll kiteloop op me hoofd geland in plaats van me board. Niet handig weet ik,,,,,,, maar daarbij heb ik me trommelvlies van me rechter oor gescheurd. de orenman in het ziekenhuis zei 6 weken geen natte oren daar viel onder douchen en kiten. Nu kunnen jullie je voorstellen dat met zo'n heerlijke wind dag als vandaag dat ik helemaal gek word dat ik het water niet op kan. De dokter zei dat het eventueel wel met opmaat gemaakte oortjes kan.
Maar dat is me vraag, heeft iemand ervaring met zulke oortjes (zijn ze ook een beetje waterdicht??) en hoe kom ik aan die dingen en zijn ze duur??
Wil zo snel mogelijk weer het water op!!..
Veel plezier allemaal vandaag!!!...
mzzls Mike