ArtEZZZ had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 29 knots op zijn North Evo (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
vlieger-kid had een 5 sterren sessie in Vierlingsbeek met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)
Registreerde: 03 July 2011
Kan iemand mij vertellen waar je kitefurflessen kan volgen die worden gegeven door een vrouwelijke instructeur?
Ik woon in Zwolle dus het zou het handigst zijn als dat kan op Workum, Mirns, Strand Horst maar ik heb binnenkort ook
vakantie dus zou ook elders de lessen kunnen nemen.
Ook ben ik erg benieuwd naar de ervaringen van andere (beginnende) vrouwen en waar je tegenaan gelopen bent toen je begon met kitesurfen.
Ik heb zelf allerlei video's bekeken en een paar keer met mijn vriend mee geweest maar vind het maar lastig te onthouden hoe het zit met upwind en downwind, powerzone en al die andere termen. Ook had ik steeds de neiging om mijn bar aan te trekken als de kite in de powerzone kwam waardoor de kite nog harder ging. En mijn vriend maar schreeuwen... van je af!!....
Ik wil het in ieder geval erg graag en veilig leren.
Alvast bedankt voor alle tips!