wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
larsdemo had een 4 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 20 - 25 knots op zijn SlingShot RPM (2012)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Flinty had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2011)
Registreerde: 30 June 2011
Na het verhaal ook nog een keer van me vriend gehoord te hebben. Ben ik naar de jongen toegestapt die in mijn ogen mijn voledige kite kapitaal heeft vernield. Kort samengevat hij was niet van plan om een schadeformulier in te vullen. Omdat hij vond dat dit soort dingen kunnen gebeuren bij het kiten.
Nu wilden we proberen het via de verzekering van me vriend de kite te verhalen dit gaat helaas niet lukken, omdat je een bonnetje nodig hebt. Die ik helaas niet heb (heb de kite via marktplaats gekocht). De vriend die aan de bar zat toen dit alles gebeurden voelt zich erg kut over wat er gebeurt is, op het moment kiten we nu omstebeurten met zijn kite.
Na het lezen van dit verhaal hoor ik graag jullie mening en tips hoe ik misschien als nog mijn kite bij de verzekering kan verhalen zonder bonnetje.
Alvast bedankt voor de reacties!