Quote: plambert - 11 september, 2011 (12:12)
Quote: bullitkatcher - 11 september, 2011 (00:27)Ik ben ook 16 en heb een set met 2 kites, dus dat hoeft echt geen probleem te zijn.dat weet ik wel maar ik moet het zelf betalen en heb het geld er niet voor
doe de maatschappij een plezier en ga werken in het weekend...
er zijn al hangjongeren genoeg, en als je geen tijd hebt om te werken heb je geen tijd om te kiten ook. problem solved
* professional trolling master ^^
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Quote: Mediator - 11 september, 2011 (17:11)
Quote: plambert - 11 september, 2011 (12:12)Quote: bullitkatcher - 11 september, 2011 (00:27)Ik ben ook 16 en heb een set met 2 kites, dus dat hoeft echt geen probleem te zijn.dat weet ik wel maar ik moet het zelf betalen en heb het geld er niet voordoe de maatschappij een plezier en ga werken in het weekend...er zijn al hangjongeren genoeg, en als je geen tijd hebt om te werken heb je geen tijd om te kiten ook. problem solved
leuk he alleen maar afkraken. ik dacht dat dit een site was voor info en niet voor mensen die mij vertellen wat ik moet doen. ik werk ook dus je hebt tot nu toe niets nuttigs gemeld
Kijk gewoon even op vliegerforum, stel daar dezelfde vraag en kijken wat ze zeggen.. Verder kan ik niet veel info geven over powerkites.. heb alleen een HQ 2.5m op een barretje gezet voor de lol.. met 15-20 knopen op een skateboard nog best leuk :)
succes met je zoektocht
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Registreerde: 06 September 2009