Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)
Bobv had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 22 - 32 knots op zijn Flexifoil Hadlow ID (2012)
joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
onno had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Naish Park (2012)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ZeeOtter had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 28 knots op zijn F-One Bandit VI (2013)
Registreerde: 09 September 2007
De sportarts kwam er achter dat het probleem niet in mijn been zat maar waarschijnlijk een hernia onderin de rug. Daarop verwees ze me door voor een MRI waar ik meteen terecht kon. Daarop was duidelijk een hernia te zien tussen weefsels 4-5. Er is in eerste instantie niets ondernomen omdat de klachten onder pijnmedicatie nog goed te verdragen zijn/waren. Zonder pijnstillers heb ik er heel veel last van, hoewel vandaag ook weer echt een kl*te dag is met veel pijn is :-(
Ik had al een oud topic gevonden over hernia maar had toch nog een vraagje hierover. Hoewel ik de komende maanden waarschijnlijk niet aan kitesurfen hoef te denken :-( is het belangrijk om goed te blijven bewegen etc. Heb nu oefeningen van de fysio gekregen en ga beginnen met fitness zodra de pijn minder wordt.
Mijn vraag is of collega kiters hebben gewacht tot hun klachten helemaal over waren voordat ze weer het water op gingen of weer zijn gaan varen zodra de pijn al minder werd. Ben ook benieuwd hoe dat is bevallen. Natuurlijk in ogenschouw gehouden dat ik waarschijnlijk de eerste sessie maar ff niet moet loopen en andere belastende sprongen moet maken. Hoop snel weer op het water te staan.....