joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
ZeeOtter had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 28 knots op zijn F-One Bandit VI (2013)
joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)
Registreerde: 09 September 2007
Gelukkig van de pijnstillers af waardoor ik ook weer rustig aan het werk mag :-)
2 weken geleden zelfs alweer rustig aan gesnowboard.....
Nu de pijn met iets van 70% is afgenomen verwachten we dat ik over een week of 3-4 pijnvrij ben als het een beetje lekker gaat. Dan kan ik ook weer lekker sporten.
Kiten pak ik pas weer als laatste op als ik al een tijdje geen last meer heb, omdat ik mezelf wel een beetje ken en anders na een paar dagen alweer oldschool hoog ga. De verwachting is nu dat ik half juni het kiten weer rustig op kan pakken.
Wil jullie nog even bedanken voor de input in dit topic wat wel relaxt was om te lezen. (waarvoor kudo's
Zoals verwacht veel verschillende inzichten en ervaringen. Helaas hebben meerdere collega kiters ervaring met een hernia en natuurlijk verschillen de klachten sterk per persoon en dus ook de noodzaak om wel of niet te opereren. Gelukkig hebben we dat tot dusver met bovenstaande behandeling weten te voorkomen.
Komende weken ga ik in ieder geval lekker trainen zodat ik half juni weer lekker fit ben en lekker het water op kan.
Heb dan immers weer heel wat sessies in te halen
Gr Lennart