Oostvoorne heeft twee douche kabines en wc's

Door: RonaldR Reacties: 15 Hits: 2571
RonaldR 01 April / 2012 / 19:00
Het nieuwe paviljoen van hotel marion op de parkeerplaats heeft douches gemaakt voor ons kiteliefhebbers.
Dit vind ik een heel leuk initiatief van ze. Maar het ligt natuurlijk ook vooral aan ons of we hier gebruik van mogen blijven maken.
Hele zandbakken mee de douche innemen is denk ik niet de bedoeling. Ik ben geen loodgieter, maar het kan niet goed zijn voor de leidingen.
Het zijn best luxe binnendouches, dus niet die buitenpalen waar alles toch wel wegstroomt.
Gewoon je pak uittrekken bij de auto dus, en even snel eronder.
Dus laten we ze bedanken voor deze douche door ze goed schoon te houden en natuurlijk af en toe een drankje binnen te doen

RonaldR had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 6 - 10 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)

djeverest 02 April / 2012 / 10:08
1 april... ?

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

loopinghero 02 April / 2012 / 12:55
haha, jongens. ik kan bekennen dat dit verhaal geen 1 april is.
dit verhaal is TRUE>

er zijn inderdaad douchjes en een bak water om je spullen af te spoelen,
te vinden aan de achterzijde, restaurant aan zee

meccaloha 02 April / 2012 / 15:36
Top Geregeld Marion.
Nu alleen nog Paard en wagen om ons van de parkeerplaats naar het strand te brengen!!

meccaloha had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Naish Park (2012)

wazzaah 02 April / 2012 / 15:45
zand schuurt de maag, dus vast ook de leidingen
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

djeverest 02 April / 2012 / 16:20
Mooi dat het geen grap is dan, want dat maakt de spot zeker aantrekkelijker!

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

buyssens 07 April / 2012 / 21:22
Oostvoornee is THE best!!! Goede opwarming om naar de spot te lopen, en dan genieteeen!!!
das bee

Nature 08 April / 2012 / 12:13
En dan huilen als je terug moet lopen met je brakke kop
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Nature 08 April / 2012 / 12:13
En dan huilen als je terug moet lopen met je brakke kop
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

JorisIII 12 May / 2012 / 07:35
Op het restaurant staat ook een webcam! http://www.aanzeeoostvoorne.nl/webcam-aanzee.html Nu allen nog de windmeter aan het web koppelen...

kite2fly 12 May / 2012 / 17:36
Kijk nou, had ik ze gisteren een mail gestuurd dat een webcam en windgegevens wel zeer fijn zou zijn, blijkt dat ze gewoon al vet aan "ons" hebben gedacht. Nu idd nog de plaatselijke windgegevens

kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)

havoc 12 May / 2012 / 18:35
Kan niet anders zeggen dat het hele nette douches zijn, echt super dat dit beschikbaar is.
Heerlijk warm en schoon omkleden, kan zelfs me spullen tijdens het douchen in een locker doen.

Kleine kanttekening naar mijn mede kiters... SPOEL %#^@^# je zooitje buiten af!!!! er hangt zelfs een waterslang direct naast de ingang van de douches! Hoeveel moeite kan het zijn? Behalve dat het leidingwerk dit niet fijn vind, vind ik het ronduit asociaal om zo'n modderpoel achter te laten. Heb zelf maar de moeite genomen om het hok ff zandvrij te maken.
Zal het jammer vinden dat een GRATIS accomodatie als deze op slot word gezet.

Mediator 13 May / 2012 / 10:46
kitesurfers zijn nu eenmaal asso's, tligt jammer genoeg in de aard van 't diertje
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

kite2fly 14 May / 2012 / 10:50
Nou we worden maar verwend
antwoord op een mail van mij:

Het weerstation is al geplaatst echter hebben we nog wat problemen met het aansluiten en te publiceren op onze site. We hopen dat we het snel voor elkaar hebben zodat we idd juiste windgegevens kunnen weergeven.

Met vriendelijke groet
Aan Zee Oostvoorne

Dus hou de site in de gaten voor echte waardes ter plekke ;-)
http://www.aanzeeoostvoorne.nl

kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)

Morres 14 May / 2012 / 11:13
Quote: Mediator - 13 mei, 2012 (12:46)
kitesurfers zijn nu eenmaal asso's, tligt jammer genoeg in de aard van 't diertje
Ik applaudiseer je zelfkennis, maar je projectie waardeer ik wat minder.

Ontopic: Luxe man! In Harlingen hebben we....zand en een zee...en een docue die alleen in de zomer aan staat(koud) en een omkleedhok welke NOOIT open is en wordt afgebroken omdat ze er schepjes gaan verkopen..ohja, sinds kort hebben we op onze vaste zitplek een poep/plas-opvang van een paar duizendliter...van beton..gaat vast niet ruiken.

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

bart13 15 May / 2012 / 11:34
Ik denk dat een briefje(in een hoesje) ophangen beter werkt. Aangezien dit topic niet door alle kiters wordt gelezen en waarschuinlijk juist door de "aso's" niet.

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)