Oostvoorne heeft twee douche kabines en wc's

Door: RonaldR Reacties: 15 Hits: 2571
RonaldR 01 April / 2012 / 19:00
Het nieuwe paviljoen van hotel marion op de parkeerplaats heeft douches gemaakt voor ons kiteliefhebbers.
Dit vind ik een heel leuk initiatief van ze. Maar het ligt natuurlijk ook vooral aan ons of we hier gebruik van mogen blijven maken.
Hele zandbakken mee de douche innemen is denk ik niet de bedoeling. Ik ben geen loodgieter, maar het kan niet goed zijn voor de leidingen.
Het zijn best luxe binnendouches, dus niet die buitenpalen waar alles toch wel wegstroomt.
Gewoon je pak uittrekken bij de auto dus, en even snel eronder.
Dus laten we ze bedanken voor deze douche door ze goed schoon te houden en natuurlijk af en toe een drankje binnen te doen

RonaldR had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 6 - 10 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)

djeverest 02 April / 2012 / 10:08
1 april... ?

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

loopinghero 02 April / 2012 / 12:55
haha, jongens. ik kan bekennen dat dit verhaal geen 1 april is.
dit verhaal is TRUE>

er zijn inderdaad douchjes en een bak water om je spullen af te spoelen,
te vinden aan de achterzijde, restaurant aan zee

meccaloha 02 April / 2012 / 15:36
Top Geregeld Marion.
Nu alleen nog Paard en wagen om ons van de parkeerplaats naar het strand te brengen!!

meccaloha had een 1 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Naish Park (2012)

wazzaah 02 April / 2012 / 15:45
zand schuurt de maag, dus vast ook de leidingen
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

djeverest 02 April / 2012 / 16:20
Mooi dat het geen grap is dan, want dat maakt de spot zeker aantrekkelijker!