Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)
Atrocks had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 8 - 15 knots op zijn Zian Aquila (2013)
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Registreerde: 01 October 2007
In verband met het inbouwen van een compressor in een auto die het strand op gaat vraag ik me af hoeveel liter lucht er ongeveer in een kite gaat en wat de maximale gewenste druk is. (Wil liever geen PANG horen)
Weet iemand hoeveel lucht er bijvoorbeeld in een 6,25 Rabbit, een 9 Rabbit en een 12 Rabbit gaat en wat er de druk van zou moeten zijn in BAR of PSI?
Yup! Ik weet het klinkt een beetje als een rare vraag maar ik ga een stukkie rijden met een volledige totaalnerd/engineer die daar graag wat berekeningen op los laat.