Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
wimbers had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Park (2011)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Abel1 had een 3 sterren sessie in Borssele met maar liefst 16 - 22 knots op zijn SlingShot Rally (2013)
JackW had een 3 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Abel1 had een 3 sterren sessie in Borssele met maar liefst 16 - 22 knots op zijn SlingShot Rally (2013)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
JackW had een 3 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Registreerde: 16 June 2013
tube kite of een foil kite als je wilt varen met 10 knopen? Ik zie veel voordelen in een foil kite, lichter in gewicht, niet pompen, minder bardruk, zelf oplaten gaat veel makkelijker, je moet moeite doen op hem te crashen. Wat zijn de nadelen buiten het prijskaartje? Kunnen een paar ervaren kiters mij advies geven hierin aub?
Ik ben een cabrinha contra of crossbow, ozone zephyr of een flysurfer aan het overwegen.
bedankt alvast