Wind alarm app

Door: Capo Reacties: 8 Hits: 3278
Capo 02 September / 2013 / 15:01
Weet iemand wen goede app waar er een melding op je toegangs scherm komt als er goede wint staat. (Voor ipod/iphone) Ik heb windfinder gedownload alleen dan moet je per maand geld betalen.

jobtebuck 03 September / 2013 / 17:09
windfinder kost niet per maand geld??? is eenmalig hoor.. voor de pro versie..
volgensmij bedoel jij weather pro, maar dat is ook niet per maand..

jobtebuck had een 5 sterren sessie in Egmond aan Zee met maar liefst 29 - 40 knots op zijn North Vegas (2014)

Edgar 03 September / 2013 / 18:03
Quote: jobtebuck - 3 september, 2013 (19:09)
windfinder kost niet per maand geld??? is eenmalig hoor.. voor de pro versie..volgensmij bedoel jij weather pro, maar dat is ook niet per maand..
Volgens mij is die service van Windfinder waarbij je meldingen krijgt wel een soort van abonnement. Ik heb de app gekocht maar zou alsnog voor die meldingen moeten betalen

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

spoetnik 03 September / 2013 / 19:26
Bij http://wisuki.com kan je bij je favoriete spots notificaties aanzetten. Dit zijn (nog??) geen push-berichten, maar mailtjes als de verwachting gunstig is. Helemaal gratizzzz...
WWW.BYSLIS.NL :: WWW.VERSUSSHOP.NL

RobbyNitroz 03 September / 2013 / 19:48
Komt eraan; op Hanglos en in de Kitesessie app. Geen voorspelling maar of en hoe hard het waait op je eigen spot in Nederland en Belgie. Nog wel even geduld; ik schat een week of 4-5

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Balance 05 September / 2013 / 15:22
Klinkt super!
Kan ik hier trouwens even melden dat ik niet van spot kan wisselen bij de kitesessie app? Er komt telkens een foutmelding waardoor ik nu al een tijdje op een andere spot aan het varen ben dan ik eigenlijk in het echt doe.
Icarus kiteshop & Duotone

Balance had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Cabrinha Drifter (2012)

RobbyNitroz 05 September / 2013 / 16:13
@Balance: je hebt gelijk! Daar waren we nog niet achter; nog even geduld want we gaan geen errors meer fixen; op de nieuwe website is toch alles anders en daar werkt het sowieso.

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Martijn767 05 September / 2013 / 18:35
klinkt goed hoor Robby!
sponsored by: ME, Myself and my Employer (giving me time at Sal, Cabo Verde :) )

Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

rdeheld 05 September / 2013 / 21:23
Ik zweer bij windalert, heeft ook alerts bijvoorbeeld als het op de brouwerdam boei het 20 knopen waait