Vind een plek waar je ze kan testen, dat is vaak meer waard dan recensies of meningen.
Basw94 had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2011)
Ik zeg ga zoiezo testen ik had nooit verwacht dat ik nu aan een Naish Park zou hangen.
heel vaak lopen mensen namelijk ook dat ding af te kraken maar ik heb er even aan gehangen en was in 1 klap verkocht maar dat is voor iedere persoon natuurlijk anders.
Ik zou gewoon als ik jou was net als wat bas zegt lekker gaan testen en maak dan rustig je keuze ga geen overhaaste aanschaffen doen want daar ga je spijt van krijgen.
Veel succes met testen
PatrickdeW had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Workum met maar liefst 16 - 24 knots op zijn North Vegas (2010)
Ik vaar zelf 2013 park in 4 verschillende maten, heb ook aan de SB gehangen. De SB is zeker een fijne kite, maar ik vind zelf de park fijner aanvoelen. Maar ja zoals hierboven al is benoemd, zelf zal je de keuze moeten maken omdat een kite wel een persoonlijk iets is. Maar mocht je voor de park gaan dan raad ik je toch aan om voor de 2013 te gaan en niet de 2012. De 2013 is veel opzichten een verbetering tov de 2012.
park .
denk dat het sowieso lastig is om nog een overjarige te vinden. Is echt een sicke vlieger. maareh.. ooit aan een gaastra pure gehangen? als je dan toch aan het testen bent.. dat moet je zekers te weten effe proberen misschien vindt je die net als mij nóg lekkerder varen
Heb zelf ook redelijk lang getwijfeld over de div. merken en modellen en mijn voorkeur ging uit naar de SB'14.
Heb echter ook de aquila getest.....was voor mij totaal onbekend maar kreeg goede reviews en testen is altijd leuk.....was uiteindelijk gelijk verkocht. Dat had ik vooraf niet gedacht maar ben blij dat ik de rit heb gemaakt om te kunnen testen.
Is dus wel de enige manier om een juiste keuze te kunnen maken wanneer je van merk/model kite verandert.
succes
Thnx all voor de goeie reacties! Er komen volgende week weer aardig wat wind dagen aan! Dus genoeg om te testen
Registreerde: 07 April 2014
hallo,
ik zit in een twijfel, ik wil er gewwon alles mee kunnen doen zoals wave riden en freestylen.
maar ik blijf twijfelen tussen de park of de switchblade. en staan zoveel dingen op het internet maar heeft er iemand een paar tips voor bijde kites om te kunnen afwegen welke ik zal gaan kopen?
Groet Thomas