Vervoer op de Kaapverdische

Door: coconutplukker Reacties: 31 Hits: 3863
richardkiter 19 December / 2014 / 19:28

Hij wil het niet Houthakker (woodmaster)   en daarom heb ik geen filmpie op deze topic geplaatst {#emotions_dlg.bonk.gif}

Jij ziet spoke  coconutter, ik heb op dit topic geen filmpie gepost alleen maar goeie info met een reisverslag van Sal, en wat krijg je ??? Stank voor dank  !!!

Lekkerrr hoorrrrrrrrr {#emotions_dlg.clown.gif} gelukkig morgen weer een zoodt windt !!  {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Last edit by: RICHARDKITER
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Djee 20 December / 2014 / 08:58

Offtopic: Richard wat is het probleem om gewoon niet te posten als kokosnoot daar specifiek om vraagt?

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

richardkiter 20 December / 2014 / 09:01

Hij vraagt om info en hij vraagt of ik geen filmpies wil plaatsen en dat heb ik gedaan, dussssss {#emotions_dlg.clown.gif}

Ik snap zijn probleem niet, of ligt dat nou aan mij  ???

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Merijnhe 24 December / 2014 / 09:30

Allergie is een reactie van het immuunsysteem op lichaamsvreemde stoffen (allergenen), die op zich helemaal niet schadelijk hoeven te zijn, zoals stuifmeelkorrels, huidschilfers van dieren, uitwerpselen van huisstofmijt, schimmelsporen, voedselbestanddelen of filmpjes. Allergenen komen vooral via de huid, via de luchtwegen of via diverse internetfora binnen, waarna het immuunsysteem deze allergenen onschadelijk probeert te maken met een soms 'overdreven' allergische reactie. De klachten (loopneus, tranende ogen, jeuk, benauwdheid, diarree) zijn niet afkomstig van het allergeen zelf, maar van de reactie van het immuunsysteem op het allergeen.

richardkiter 24 December / 2014 / 23:40

Allergie is een reactie van het immuunsysteem op lichaamsvreemde stoffen (allergenen), die op zich helemaal niet schadelijk hoeven te zijn,  of filmpjes.

{#emotions_dlg.clown.gif}

DB 28 December / 2014 / 07:33

Wij gaan begin januari die kant op en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het huren van scooters in Kaapverdie?

Vorig jaar in Rhodos was dat wel een succes als vervoermiddel tussen slaapplaats en kitebeach (en goedkoper dan een auto), maar ik weet niet hoe het terrein in Kaapverdie is.

Martijn767 28 December / 2014 / 08:37

scooter is ongeveer 35 euro per dag. Kun je op verschillende plekken huren.

Goedkoopste is aan het begin bij Santa maria, net na de rotonde als je het dorp binnen komt.

sponsored by: ME, Myself and my Employer (giving me time at Sal, Cabo Verde :) )

Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)