@Coconutpkucker: balen! zeker 2x dezelfde problemen met je knieen. Ik heb vergelijkbaar letsel gehad aan 1 knie, zonder operatie. Ook heel bang dat ik niet meer kon kiten of geen freestyle meer zou kunnen doen. Maar niets is minder waar. Ik heb hulp gehad van een fysio die zelf ook veel kitesurft dus precies weet wat en hoe wel/niet kan. Veel oefeningen gehad maar daar heb je ook veel aan! Nu vaar ik weer volle bak twin tip + unhooked + power + hard onderuit en heb geen last meer van me gescheurde meniscus. ik zou zeggen zeker de moeite waard om de fysio (Mike) even te benaderen, hij denkt graag mee! www.corpusnova.nl
ikku had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 11 - 23 knots op zijn Naish Park (2013)
Koop Kwaliteit Biometrische paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten, verblijfsvergunningen
Wij zijn de beste producenten van kwaliteitsdocumenten, met meer dan 12 miljoen op de documenten die in de wereld.
Wij bieden alleen originele hoge kwaliteit echte en valse paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels en andere producten voor een aantal landen zoals de Verenigde Staten, Australië, België, Brazilië, Canada, Italië, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico , Nederland, Zuid-Afrika, Spanje, Verenigd Koninkrijk. Deze lijst is niet compleet.
Om meer informatie te krijgen en plaats je bestelling, ga je naar onze website of neem contact met ons via e-mail of
Contact e-mail: contact (((((peryherison1@hotmail.com))))
Algemene ondersteuning: (((((peryherison1@hotmail.com))))
SKYPE ADRES :::::: pery.herison
Kijk, dat is nog eens een nuttige aanvulling!
Bij mij is het jarenlang goed gegaan vanaf mijn 16e tot 26e om met een gescheurde meniscus door te gaan met wave windsurfen en kitesurfen.
Tot een enkelblessure zorgde voor een lange stop en alle beenspieren slapper zijn geworden.
Inmiddels 10 jaar verder en af en aan problemen.
Wat voor mij heel goed helpt is om niet te lang te gaan. Hooguit 1 of 2 uur en de volgende sessie pas weer als alle spierpijn weg is en ik weer helemaal hersteld ben.
Op die manier eigenlijk geen klachten. Als ik dat niet doe dan wordt mijn knie teveel belast en doet de meniscus achteraf pijn.
Wat me ook geholpen heeft is de Buteyko methode. Een techniek met name voor astma maar ook nuttig voor betere algehele gezondheid.
Registreerde: 17 June 2003
Theoretisch zou je op het zelfde niveau moeten kunnen komen, mits je jong genoeg bent en je beenspieren goed traint.
Uit eigen ervaring kan ik (45 jaar) zeggen dat de meniscus pijn geregeld terugkomt in milde vorm en dat het voordeel van strapless is dat je je voet anders neer kan zetten zodat de belasting van je knie anders is. Mijn binnen menisci zijn vorig jaar verwijderd en het kraakbeen van mijn knieën is bijna weg, dus ook andere redenen om te focussen op strapless...