Kitesurfer (beginnend) Amersfoort

Door: Bremmes Reacties: 4 Hits: 1623
Bremmes 08 June / 2016 / 00:12

Hejhej,

Ik ben Bram, 25 jaar en woon in Amersfoort.

Ik heb 2 jaar geleden me IKO pas gehaald, maar ben het kiten

in de tussentijd een beetje verleerd.. Giga druk met school gehad.

Hoe dan ook om een verhaal kort te maken, ik wil het kiten weer helemaal oppakken! Ik ben helaas vrijwel de enige uit me vriendengroep die Kite. Duss ben op zoek naar iemand/ anderen uit de omgeving van Amersfoort die het chill vinden om samen te kiten

swiftenaar 08 June / 2016 / 11:21

Hoi Bram,

Ik kom zelf uit Zwolle, ga meestal vanuit hier naar Friesland (stukken beter dan Horst). Mocht je een keer samen willen gaan stuur dan ff een PB!{#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Gr,

Joost

Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

Ruben90 08 June / 2016 / 20:33

Hee Bram,

Ook een Amersfoorter hier. Meestal op horst te vinden. Eigenlijk elke keer als het waait.

Pm me maar als je het leuk vind om een keer samen die kant op te gaan.

Groeten Ruben

Ruben90 had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Evo (2015)

Ruben90 08 June / 2016 / 20:38

Check ook even de facebookgroep strand horst kiters (link: https://www.facebook.com/groups/strandhorstkiters/?fref=ts) Zijn veel andere Amersfoorters in. {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Ruben90 had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Evo (2015)

Zeger89 10 June / 2016 / 15:13

Spakenburg en werk in Amersfoort!! Ik ga vaak richting Muiderberg of Ijmuiden.

Pm mag altijd!:)