Ik ken de kite designer van Cabrinha. Ik zal het even aan hem vragen. Ik kan uit je verhaal alleen niet opmaken welke maat FX je dan wel hebt?
Ha Jolanh,
Excuses, heb ik niet vermeld. Gaat om de Cabrinha FX 7m 2016. Meest linker strut (met de leading edge naar je toe).
Je kunt de te grote bladder terugvouwen. Dat doe je normaliter ook bij de bladder van de leading edge, die ook langer is dan de leading edge.
staat dat hier niet? http://www.cabrinhakites.com/spareparts/2016-spare-parts/kites.html
70CM dan toch?
rubiecoe had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Cabrinha FX (2015)
Waar ga jij die die bladder bestellen? Hij gaf aan dat je beter gewoon kan zeggen dat je een bladder nodig hebt voor strut #2 voor een cabrinha FX 2016 7 M, dan weten ze daar wel wat je moet hebben. Aangezien je ook ziet met het ventiel enzo.
Je kunt die bladder van 130cm gebruiken, past prima hoor.
Registreerde: 03 August 2016
Ola,
Vraagje, de linker strut van mijn 2016 FX was kapot, (waarschijnlijk door te strak oprollen). Nu heb ik de verkeerde maat besteld, de 130cm, deze is te groot. Probleem is dat mijn kite in Brazilië ligt en ik de strut niet kan opmeten. Iemand toevallig hetzelfde model en jaar thuis liggen die dit voor me kan opmeten?
Onwijs bedankt alvast