ik ben bruut hard gaan beulen op een catamaran en nu mag ik al dik 7 maanden niks...
als ik over 3 weken niks maag ga ik heel hard huilen en hak ik het hele ziekenhuis aan gort...|:(|:(|:(
Feb 2004 gescheurde mn intraspinatis(pees in schouder) voor 50% van het bot af.. Door een off axis in F16 op 50 cm water........
Ik heb gelukkig een top sport fysio is helemaal weer top geen problemen mee.
3 weken geleden lag mn linker been in mn nek....nog steeds last van dankzij een verborgen zandbank op het Gooimeer.....
Ondieptes grootste vijand van een hakkende kiter!!!!!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
die 'kite elleboog' is idd lastig,soms een hele tijd geen last van en dan schiet het er plotseling weer in en dan duurt het echt weer een paar weken voor het echt over is
die pijn loopt soms door tot in mijn schouder en vingers,niet echt vreselijke pijn maar lekker is anders
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
meestal komt het terug als ik overpowered vaar en te heftig begin,dus gelijk de eerste rakjes flink springen
het is ook niet de arm waar ik de kite mee terugstuur na het springen,het is de rechterarm en als je er vanuit gaat dat het meestal wind van links is stuur je daar niet mee terug
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
nouw de meeste mensen die hebben last in die arm... maargoed.
het is ook logisch dat je het met je 19 hebt want dat stuurd heel zwaar. ook al vaar je hem op je knoop...
denk ook dat het enkel komt door met grote/trage kites te varen
bij mij is het begonnen toen ik met AR5 15.5 vaarde,die was zo traag,dat wil je niet weten
30 meter arx... toen was don 20 minuten met een compresor bezig om de LE op te blazen...
_/-\o__/-\o__/-\o_ DAS PAS BEULEN!_/-\o__/-\o__/-\o_
speedfreak big talk. i remember you almosst crying about your shoulder after a failed one handed raily into serious shit. ok ok not crying but you where in pain.
ok voor mezelf.
2 gekneusde ribben bij vliegeren op t land.
verdraaide enkels enzo verdraaide flyboards ook.
sneden in mn poten ok geen blessure maar wel iets kitesurferigs:p
af en toe iets anders gesloopt:p
Registreerde: 24 February 2004