Komt goed Job....
we spreken mekaar nog wel..
en dit is absoluut geen 1 april grap, daar doen we niet aan mee.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
klein tipje van de sluier omhoog om op de nieuwe Hoovah site te gluren.
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
@ haanz
gast we zijn druk bezig onze ogen open te houden, hebben ook al een paar riders op het oog;)
we willen veel riders een kans geven en hebben nou eenmaal niet de gelegenheid om het hele land af te cruisen
internet is een makkelijk medium om veel mensen te bereiken, daarom doen we het zo!
emiel, je weet hoe de zaken stonden, we zijn nu eindelijk bijna klaar.
kon me voorstellen dat je niet al te lang wilde wachten whoehahahahaha!!!O-)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Om alle kiters te bereiken is het makkelijker om het op de kitesites neer te zetten, ga een beetje alle stranden afrijden.
Haanz heeft jou werkgever ook lopen zoeken naar jou.
En de lijst is haast klaar, heb al een hoop mailtjes gehad...
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 16 December 2003
HOOVAH is al een gevestigd Molen, Tulpen en Kaasmerk, ze maken mooie houten klompen om op te beulen.
Peter en Dennis begonnen thuis op de keukentafel hun planken te maken, al snel was de productie thuis niet meer haalbaar omdat er te weinig ruimte was voor de vele aanvragen.
Voor de ongelovigen is er de mogelijkheid om in het weekend van 23 en 24 april op de Brouwersdam de planken te besnuffelen en te bewonderen.
Het HOOVAH team is aan uitbreiding toe, we willen teamriders door heel Hollandistan.
Ga je wedstrijden doen, prima, dan hebben we andere eisen voor je die ik dan persoonlijk met je doorneemt.
Mail me maar, en maak me nieuwsgierig.