op de site van Cabrinha ==> www.cabrinhakites.com staat een instructievideo over het recon 2 systeem. Deze video kan je vragen volgens mij wel zeker beantwoorden.
Hier is de direkte link:
http://www.cabrinhakites.com/products/Recon_Gen_2_(30mb).mov
svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)
@emiel
Sorry maar recon kun je echt niet activeren als je de kite in de lucht hebt8)7 Waarschijnlijk heeft die gast het anders bedoelt of heb je het verkeert opgevangen. . Ik heb zelf nog gewoon de 2004 kites maar het Recon2gen schijnt juist best te bevallen.
Recon in het algemeen is gewoon top !
Wijze van gebruik:
-Trek eerst ff voor het makkelijker maken van het activeren je bovenlijnen aan en pak één van de beide reconballetjes aan je onderlijnen (stuurlijnen).
-Laat de bovenlijnen los en trek gelijkertijd het balletje hard naar je toe zodat het plastic pennetje uit de tip van je kite schiet. En je zo dus het systeem activeert, Nu word dus één kant van je kite in elkaar getrokken waardoor de kite omslaat en dus weer recht klaar op het water licht.
-Let er nu wel op dat je de kite niet in één keer omhoog laat schieten want dan vliegt ie recht door de power zone heen. Dus stuur je kite na het omvlappen gelijk de hoek in.
Goede tip: Test het gewoon eens ff een keer als je aan het varen bent en laat de kite dan bewust eens op het water vallen. Zo weet je wat je te wachten staat als je je kite dus een keer onverwacht crashed.B)
Suc6;)
:? Dat vink erg vaag joppurt. Toevallig heb ik het niet gezien maar ik was d"r wel.
Maar die beschrijving die ik heb gegeven help bij mij altijd wel, maar ok als ik zeggen moet dat het helemaal perfect is dan zeg ik 80% perfecte uitvinding.
Dan heeft die gast waarschijnlijk zijn recon 2 bar op launch staan ipv ride.anders gaat dat echt niet zo makkelijk...
lang leve ATL systeem op de slingshot_/-\o__/-\o__/-\o_>:)
Registreerde: 21 May 2005
Welke handelingen / lijnen moet ik bedienen?