jochum en nesler

Door: arnoud87 Reacties: 13 Hits: 777
johndoe 12 December / 2005 / 13:47
hello iemand miss wat info over het voor mij onbekende jochum en nesler kites

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

EscalatE 12 December / 2005 / 14:42

ik heb de wildthing 17, iedereen die al met mijn kite gevlogen heeft is het erover eens dat deze kite een super (zoniet de beste) low end heeft van alle kites dat ze ooit gevlogen hebben, hij is super snel voor zo een grote maat en heeft ook een goede high end! enige negatieve dat ik erop aan te merken heb is dat op de 2004 bar het rotatie systeem voor de leash soms vastloopt

verder echt super kites! (prima donna is ook heerlijk)

xray 12 December / 2005 / 14:44
http://www.jnkites.nl ......
xray

LOOPBITCH 12 December / 2005 / 17:26

jn is de max, ik heb al met de 7gevaren in vlagerigge wind. ik vind dat de naam echt goed bij hem past echt wIlD

khad ook het probleem met de leach is wel een groot minpuntje vind ik. voor de rest, echt een topkite 

EN.... een MEGAVET design

zoontje 12 December / 2005 / 17:31

nounou vliegen weet ik niert hoe ze doen dus daar hoor je me nie over weet alleen dat ze snel draaien en jelly fishen als een dolfijn

no balls no glory

Daniell 12 December / 2005 / 19:20

Heb ook de 17 WT, vaart super en heb helemaal geen last van JF-en.

Idd ook de meesten in Workum zijn het erover eens dat de 17 m2 een heerlijke kite is. Sneller dan de meeste andere 14 meters van andere merken, lang te houden en snel te varen.

De WT is al uitgebreid getest door de acces en kitemagazine en kwam daar zeer positief uit de bus. Ook in Dld. is de kite als beste getest.

Minpuntjes:  op de 2004 een soms niet meedraaiende safety en de redelijke sobere looks.

Verder: kopen, zijn voor relatief weinig geld overla te koop.

En de nieuwe Wild Thing is net als de Prima Donna uber bruut qua looks!

natten 12 December / 2005 / 19:29

Ik vlieg al een eindje met de Prima Donna reeks.  De kites draaien heel snel om hun as, hangen extreem stabiel in de lucht maar zijn wel heel agressief.  Dat laatste vind ik zelf wel tof.  Met de Wild Things heb ik minder ervaring.

Heb zojuist een nieuw modelletje ontvangen (Easy Rider), en zodra ik die getest heb zet ik wel even een verslagje online (toen ik hem onlangs op het strand met weinig wind probeerde, draaide hij ook al snel en bleef heeel stabiel in de lucht hangen).

...

EscalatE 12 December / 2005 / 20:00
geen last van jf en op mijn 17 hoor...

svennie 12 December / 2005 / 20:02
de site misschien ook nog wat info.. primma donna is de freestyle, wild thing is de big air..
Naish! Shinn!

svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)

damman 12 December / 2005 / 20:06

@ Escalate, bij veel wind (voor een 17) gaat hij niet echt JF"en maar de flaps gaan contant open en toe, je voelt het niet zo veel bij het varen maar het valt wel op.

Tga  nog goed komen!

EscalatE 12 December / 2005 / 20:13
damman dat komt omdat hij slecht afgesteld was, nog maar een keer goed afgesteld in de lucht gezeten ( met theo) en dan ging ie wel goed he, ook weinig wind...

damman 12 December / 2005 / 20:47

Idd hij flappert niet bij weinig wind maar bij veel wind wel ofwel lag het aan je afstelling. Maar om niet uit te wijden.

JN is een heel goed merk, en zo onbekend is dat merk niet. Ik weet nog toen dat merk uitkwam in BE dat plotseling heel de kust vol zat met JN"s

Tga  nog goed komen!

LOOPBITCH 12 December / 2005 / 21:08
JN IS MEGA VEET

stefkiter 12 December / 2005 / 21:38

vliege echt lekkeurrr

en nice design..

kheb wild thing 12

echt zalige kites

greetzz

www.core-kites.com/www.esqps.be/www.vliegermarkt.nl/www.holidayshop.nl

stefkiter had een 4 sterren sessie in Borssele met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Core GTS (2011)