ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
Ryanair, lijkt goedkoop maar let op je betaalt allerlij extra's. Bijvoorbeeld : je mag gratis handbagage van een paar kilo meenemen net als anderen en normaal ook een koffer/tas/rugzak ofzo maar bij Ryanair moet je je reiskoffer (normaal 20 kilo toegestaan maar bij RyanAir 15 kilo) voor betalen!!!
Afgezien van kosten enzo voelde ik me net een stuk slachtvee, iedereen dringen om vliegtuig in te gaan want je krijgt geen gereserveerde plekken ( je kan als 'eerste' vliegtuig in als je extra betaalt, maar dat doen nog 50 mensen zodat je nog staat te dringen...) Een kopje koffie of glaasje water kan er niet vanaf, daar betaal je je ook weer blauw voor, laat staan een luch De mensen in het toestel zijn ook niet het meest verfijnd...
Alleen als je voor 1 euro ofzo kunt vliegen is het te overwegen...
Ik zit er waarschijnlijk van 20 dec tot 3 jan, vlieg met Transavia en ben 980E kwijt voor 4 tickets...
Zie je daar wel in de hopelijk vol gestroomde laguna
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
0,01 euro is mogelijk goeie deal. Tjek wel brandstofkosten vliegveldkosten enzo enzo. Tjeck het op de site dan weet je 't . Bagage is wel te overkomen 12 euro ofzo. Mij irriteerde mateloos al die extra dingetjes... Opstappen in Charleroi, vliegtuig timeslots niet altijd even lekker enzo
Tjek ook de ervaringen van anderen : http://www.oceansource.net/airlines/RyanAir.asp
volgens mij vind je al deze info wel op hun website hoeveel je per extra kilo betaald.
handbagage is als ik me niet vergis 12 kg toegestaan en een formaat van een normale handbagage zoals elders.
ik ben in de zomer ook naar girona gevlogen voor 37 € en dat viel goed mee, inderdaad geen eten en drinken, maar voor 2 uurtjes hoeft dat niet voor mij. hetgeen je meestal krijgt trekt ook op niets...
tarifa is helemaal top!
gewoon met transavia, bagage(kitebag) kost niets extra.
Een hostel bespreken kan voor 14e per nacht, lekker in het dorp eten! Cafe Central of bij een pizzeria'tje.
Auto huren via internet, 140/160 e per week, allin
de afstand van Malaga naar tarifa is ongeveer 160 km, over een slingerweg, ongeveer 2 uurtjes, maar ruimschoots de moeite waard.
tarifa is helemaal top!
Je kan ook via Jerez de la frontera vliegen is veel dichterbij, huurauto' s staan aan de uitgang van de luchthaven, echt heel relaxt. Ook vele leuke spots daar in de buurt.
Dan verder afzakken naar tarifa
Grts,Bart
eurrrhh..weet niet hoeveel het kost bij Ryanair, maar veel is het niet 17e ofzo voor een kiteboardbag. Dan kun je die bag echt zo kankergroot maken als je wil, t word toch bij de oversized luggage gegooid! Dus als je een 1cnt ticket hebt, is t hardstikke cheap om met Ryanair te vliegen. Je moet gewoon vantevoren goed aangeven wat je bij je hebt. Dan no worries!
Service is rampzalig, geen food en schrale en te weinig stewardesses. Maar lekker feesie:)
Yaaaaaaaaaaall have fun op Tarifa
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Gewoon Hostel Fucundo, tegenover SURF KABAB...
10E per nacht...
thnx dennis, waar kan ik daar op internet info over vinden?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik ga lekker met m'n ouders... same appartement als vorige jaar, dikke top!
Zit er van 20-12 tot 03-01
nijntje had een 4 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Vegas (2006)
Zo, vluchten zijn geboekt we gaan van de 20e tot 30e december...
Nu nog auto boeken en hotel...
Iemand nog tips voor een hotel? Apartement?
Tarifa is top!
Je kan er stierenvechten:
Dolfijn eten:
Pizza's bakken
En tot slot: De groeten!
Registreerde: 01 February 2006