Klinkt super bedankt voor de uitgebreide info, de spot lijkt me idieaal, nu nog even samen met mn vriendin naar de camping kijken. We gaan met de tent maar dan is het voor ons toch nog vrij duur denk ik. Arme studentjes die net 2x op winterposrt zijn geweest :D
MAar nogmaals bvedankt voor deze info en ik zou denk ik daar wel ergens te vinden zijn deze zomer
Ik weet dat er nog andere campings zijn die verder van het centrum/strand liggen, maar ik weet niet of die veel goedkoper gaan zijn en of die even vet zijn... Kzou ook wel snel tijd boeken (ook voor gewoon tent-plaats), want heb net gekeken en de meeste bungalows zijn in juli-augustus al verhuurd!
Als je met de tent gaat zijn er natuurlijk gemeenschappelijke wc's, douches, wasbakken, ... enzo voorzien
Anyways als je gaat: veel plezier allezins!
walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Hossegor is de bomb, wel een wat duurder,
Maar e golven zijn er nog groter en er worden vaak worldcups gevaren, ook fijn om te zien!
C0G had een 4 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 20 - 26 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
C0G: idd kan wel, er komen nl. ook veel mensen van Bordeaux en andere grootsteden in de buurt naartoe, waaronder veel Marrokanen en Algerijnen die gewoon naar daar komen om stevig te gaan stappen. Ik ben geen racist ofzo, maar die jongens hebben wel vaker snelle vingers .
Op de camping les grands pins zit je echter wel superveilig en kan je gerust op beide oren slapen, aangezien er daar heel de nacht door security guard rondcruisen in een goflkarretje om een oogje in het zeil te houden
Niet alleen in de bordeaux streek is criminaliteit.
Zijn 3 keer beroofd in zuid Frankrijk. een keer op de camping terwijl we aan het varen waren en 2 keer tijdens het varen is de auto opengebroken.
In Lacanau zijn we ook geweest maar daar zijn we niet beroofd
Soms zit het mee en soms zit het tegen
Shit Happens
Hey oiemand die toevallig weet of je moet betalen om te parkeren vanuit Lacanau bij de atlantische zee? Of bij hourtin-plage?
We hebben nu 3 campings om uit te kiezen 1 aan de kust en 2 aan die meren daar, dus ligt een beetje aan de parkeerkosten nu.
Lacanau plage aan het strand zelf is denk ik wel betalend, maar je kan je ook gewoon in 1 van de straatjes in de buurt parkeren. Voor de zomer zou'k toch zoiezo die camping aan de kust nemen hoor, daar heb je meer kans op wind... Lac Hourtin is ongeveer een dik halfuur rijden van Lacanau-Océan zelf als'k me goed herinner, dus als je dan toch een camping aan een meer neemt, neem er dan 1 aan Lac-Lacanau, ga je meer aan hebben denk ik... Lac Hourtin ben'k maar 1 keer gaan kijken en toen was het windstil, dus geparkeerd hebben we niet
iemand ervaring mee?
La Torche is ook top,
geen wind mooie golven en veel golfsurfers wel wind dan kan je er top kiten en dan weinig golfsurfers.
wa la torche was ik vorig jaar per toeval,... locatie zag er goed uit toen weinig kiters door weinig wind.
waren er 2 bezig. mooie omgeving
Registreerde: 16 August 2007
Ik wil graag naar de atlantische kust gaan naar een plek met vooral lekkere golven om te bodyboarden en leren te golfsurfen. MAar als het even kan ook te kiteboarden.
Wie heeft er wat spots voor me? en eventueel leuke niet te dure campings