Thamar had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 15 - 22 knots op zijn Fluid Ego (2012)
@piraat, nou niet met termen gaan slingeren die niet van de clubs afkomen
@thamar, dat is een andere club waar ik niks vanaf weet.
maar bij airtime staan igg duidelijk borden en varen we allemaal met de zelfde shirts, dan ben ik toch wel heel dom als je je niet afvraagt hoe het zit. en dan vraag je het even en is het ook np
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
kom nou is met het antwoord op mijn vraag Michiel ?? wat gebeurd er met het geld ????
en als ik niet mijn kite daar mag starten zonder te betalen ruikt het toch echt alsof jullie een prive recht hebben gekocht ! en het strand alleen van jullie is !
Ik las dat bij het lidgeld ook het compressor gebruik inbegrepen is en de douche .
Dus ik kom met mijn Flysurfer...en ik douche niet....kan het dan voor 1 euro per dag
Frank
ik gebruik geen compressor ( grotere kans op klappen van tubes , en mis dan mijn warming upje )
ik douche wel thuis
psies dat doe ik dus ook ......me zorgen maken vanwege het egoistische gedrag van bepaalde clubjes !
en wat is er raar aan om te vragen wat er dan met dat geld gebeurd , als ik zou betalen is het mijn goed recht om te weten wat er ten goede komt van mijn donatie aan een clubje zoals daar .
zolang hier geen duidelijk antw op gegeven wordt klinkt het helemaal als onzin
Wat mij betreft is kitesurfen oa VRIJHEID ,liefde voor onze passie en dat DELEN we met elkaar , kitesurfers helpen elkaar GRATIS en GRAAG , denk na als we allemaal clubjes gaan oprichten en zeggen dit is van ons betalen en anders wegwezen !?? gretver dit is nou echt niet wat ik versta onder kitesurfer zijn .
Nog sterker ik ben trots op mijn locale plek .....dat we iedereen GRATIS toelaten en helpen en daarmee ons plezier samen delen , en ja zelfs mensen met zo'n egoistische gedachte zijn welkom , mooi warm gevoel geeft mij dat .
wees maar trots op dat afstotelijke gevoel van diot is van ons betalen en anders oprotten wat er daar dus gecreeerd wordt !
het gaat naar de clubkas en waar worden de inversteringen van gedaan. zo hebben wij dit jaar de kantine opnieuw ingericht en zijn we de containers aan het vervangen (er vielen er een paar van ellende uit elkaar)
ook de douche en toilet en compressor was niet gratis maar de aanleg van deze dingen word gelukkig door vrijwillegers uit de club gedaan.
ok , klinkt goed ,nieuwe containers etc etc nieuw barretje , hoe doet een normale strandclub dat ?? dwingen die elke wandelaar die langs komt te betalen ????? oeps meneer uw voet staat bij ons voor de deur ..hoppa lappen ??????? beetje vreemd
als vaste bezoekers die die faciliteiten gebruiken daar (vrijwillig) voor willen betalen prima
maar om iedereen die daar is een keer komt varen en geen gebruik maakt van de faciliteiten verplicht voor op te laten draaien
nogmaals , strand en helemaal de zee zijn vrij en ik zie ons ook vrij om de keuze te maken of we daar aan mee doen !
wordt lachen als bv de spot in zandv of noem een willekeurige club in nederland gaat zeggen ....iedereen die hier komt moet ff lappen al gebruik je niets
daarom hulde voor al die andere clubs zoals Far out , the Spot en al die anderen die een prima bar , prima faciliteiten etc hebben waar je niets voor hoeft te betalen en IEDEREEN welkom is , en dan mag een biertje mischien iets duurder zijn , je bent vrij om te bepalen of je die neemt . Al drink of eet je daar niets en kom je alleen maar surfen je wordt ontvangen met warmte
we kunnen hier lang over doorbabbelen , maar in mijn ogen ben je fout bezig zodra je mensen gaat verplichten tot iets waar ze niet om vragen of wat je op eigen kracht kan bereiken
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Far Out = CHILLL!!!!!!
IJmuiden = The place to be!!!
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
Ironis had een 3 sterren sessie in Mar Menor - Lo Pollo met maar liefst 13 - 16 knots op zijn Ozone Catalyst (2013)
Registreerde: 09 July 2006
2 euro om te starten of te landen , komt de club dan met goude handschoentjes mijn kite starten .....pompen ze hem ook op ??? sluiten ze de lijnen aan ?? wat gebeurd er met het geld is de vraag ???
maar zoals je zegt mag ik daar dus zeker varen zolang ik maar niet op het (PRIVE) strand kom ? dat is dan duidelijk , starten en landen ergens anders maar wel gewoon daar kunnen varen zonder boze blikken !
ps iedereen die ik vanaf nu help met starten /landen ......kosten 1,50 !!!