kitesurfen tijdens oerol

Door: xam Reacties: 16 Hits: 1086
xam 15 May / 2009 / 16:07
Wie neemt tijdens Oerol (terschelling) z'n kitesurf spullen mee?
xam (15 t/m20 juni)
www.planetxam.nl 

wazzaah 15 May / 2009 / 16:39
Pfff.... Oerol Smiley
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

alveralveralver 15 May / 2009 / 19:00
Pfff....OerolSmiley
alver zuidwest

micha25 15 May / 2009 / 22:10
Juist! OEROL...

Kom eignlijk niet echt voor oerol, maar eerder om te kiten..

ja, dus ik neem me spullen zeker mee....jammer dat ik alleen nog geen 7m heb...Heb je daar wel snel nodig...Zeker met mijn 68 kg.....

maar goed verheug me er op!Smiley

Woodmaster 16 May / 2009 / 01:25
OEROL.....wat een lolSmiley (BORING!!!!!)
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

wazzaah 16 May / 2009 / 07:17
Is niks kiten met Oerol op t groene strand maar zal er vast wel s ff zijn Smiley

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Manga 16 May / 2009 / 09:06
Quote: wazzaah - 16 mei, 2009 (09:17)
Is niks kiten met Oerol op t groene strand maar zal er vast wel s ff zijn
Om je kite te parkeren on stage? Smiley

Morres 16 May / 2009 / 09:44
Hoerol

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Jackee 16 May / 2009 / 10:33
Niet lullen... Oerol is da bomb..! Gewoon een volle week compleet spacen!

Groene strand is goed te doen, 1e zondag NO wind sessie '08!

If I had to rate kiteboarding, it would be right up there next to shitting and cumming!

Jelte 16 May / 2009 / 12:09
Als het weer typisch onbestendig Oerolweer is zal ik er vast wel even te vinden zijn... Afhankelijk van hoe zuur de artiesten mn leven maken. Maar waarschijnlijk wordt het inderdaad wel weer the grand slalom tussen de cheapo drooggevallen zeewieryuppen door. Betalen die lui eigenlijk toeristenbelasting?
Tip: let op waar ze hun anker hebben neergegooid. Soms twintig meter verder zonder vlaggetje in 40 cm water.
www.h2ohostel.nl // Ocean Rodeo - Stormchaser.nl

wazzaah 16 May / 2009 / 12:12
Quote: Manga - 16 mei, 2009 (11:06)
Om je kite te parkeren on stage? Smiley

Das alweer 2 jaar geleden Smiley
Laat ik dit jaar aan iemand anders over Smiley

Karta 18 May / 2009 / 21:42
Men! Oerol rules! Alle gekken op een eiland en los!

Das toch mooi man. Wat een sfeer!

Kiten kan je volgens mij wel problemen mee krijgen vanwege de activiteiten aldaar. Wazzzaah ik krijg geen vergunning voor me lessen dan... wat ze over het kiten losse mensen denken... wee nie? Officieel moet je een vergunning aanvragen om te kiten op Terschelling... (ooficieel) en die krijg je (officieel) dus niet. Maar dat was vorig jaar...

www.KartaBoardsports.com & www.KitesurfschoolTerschelling.nl

wazzaah 18 May / 2009 / 21:52
Liggen wel s wat bootjes op t strand dan dus enige kite ervaring is wel handig dan, dus denk dat de gemeente dat niet zo zit zitten als er dan les wordt gegeven.
En ze kunnen nu het gewoon kiten niet meer verbieden daar (willen ze ook niet) misschien dat het droogvallen nog s verboden gaat worden straks daar. Willen ze ook al een tijdje geloof ik (en terecht).

Karta 18 May / 2009 / 21:56
Tsja... die boten zijn inderdaad niet echt wat je op die plek wil zien. Zeker als kiter niet. Tijdens Oerol ligt het vol niet?

Lets hope for the best. Maar goed... Kiten kan dus. Prima! Smiley

wazzaah 18 May / 2009 / 22:14
Ja kunnen wel 20 van die " cheapo drooggevallen zeewieryuppen" liggen en ook niet eens netjes naast elkaar ofzo.
Zie die link hierboven ergens maar s. Aso's zijn t Smiley
En van anker boeien hebben ze ook nog nooit gehoord, hoop dat er tijdens het afsluitende vuurwerk s een paar een vuurpijltje op dek krijgen Smiley

Zie trouwens ook net dat er een Oerol locatie van het surfgebied is gemaakt, maar het pijltje kan ook net verkeerd staan. Anders hebben we een flinke partij sliders erbij Smiley

JoriZ 19 May / 2009 / 09:17
Met oerol wordt er nooit meer gekiteSmiley
Ride it like you stole it...

Karta 19 May / 2009 / 20:46
Oerol... das toch cultuur. Kiters... das ook cultuur. Oerol kite event... Gaan we allemaal droogliggen met de kite op het strand. To claim our spot!

Maar inderdaad... er kan altijd iets "per ongeluk" misgaan met 10 boten op Terschelling. Je weet nooit.

Anker boeien.. is dat niet verplicht?