Camping in NL waar we kunnen kiten

Door: Highmen Reacties: 35 Hits: 3030
Vission 18 August / 2009 / 08:34
camping de kooi terschelling
Ozone..Spleene..

Surferdude77 18 August / 2009 / 15:57
@Highmen, graag gedaan, jammer dat de vakantie niet doorgaat.

johndoe 18 August / 2009 / 17:31
Nou, wij zijn er uit!

We gaan naar een camping in 's gravenzande..
Dat was eigenlijk de 1e optie, leuke camping, mooi schoon, en een groot pluspunt; ze hebben 16 ampere stroom!
Dus dan kunnen zelfs de koelkast en grillplaat mee!

Na veel wikken en wegen toch dit besloten, geen idee waarom want hier heb je ook weer hoge golven, maargoed je moet een keer een beslissing nemen!Smiley

De camping heet overigens Vlugtenburg

Wij gaan vrijdag als het goed is! en blijven dan een week...Smiley

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

johndoe 18 August / 2009 / 17:33
Quote: kitefreak112 - 18 augustus, 2009 (09:30)
Camping 't zonnendorp in renesse, gewone kamping, aan het strand, kwartiertje fietsen naar de TOPSPOT BROUWERSDAM

Op google maps hadden we een Centerparcs OP de dam zien liggen, is dat niet wat?Smiley

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Onbekende gebruiker 18 August / 2009 / 20:06
Camping Weltevree in Noordwijk!
ltkort 19 August / 2009 / 07:27
Quote: Lucy - 15 augustus, 2009 (12:17)
Hmm.. Maar wat doen jullie met de spullen? Want wij willen dan in een tentje gaan maar die kan je dus niet op slot doen... Zandvoort is ook super ik ben er verschillende keren geweest, andere camping, in Bloemendaal.. Voor de A1 races en, mei vakantie en zomdervakantie. Is super daar, ook lekkere strandtenten! Maar volgens mij mag je niet meer in Bloemendaal kite toch? Want die camping is wel duurder, maar dan zit je echt ín de duinen.. Ameland was zoiezo geen optie, te veel golven voor mij (ik ben echt een beginner) en vervoer..

Maar als je het niet probeert zal het je ook nooit lukken...Smiley
....LTKort.... - Slingshot RPM 10m 2012 - Naish Momentum 2010 - Prolimit Kitewaist Pro - KiBoCo Kite

ltkort had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot RPM (2012)

Surferdude77 19 August / 2009 / 15:25
@Lucy, is dat niet Port Selande? Is opzich wel een mooi park. Heb jaren geleden voor Center PArcs gewerk en ben een aantal keren op dat park geweest. Huisje waren toen prima in orde en je mag de auto op het park hebben als ik mij niet vergis, hoef je niet ver te lopen na een dagje knallen.
Voordeel van zo'n park is dat je er alles hebt zoals supermarkt en restaurant.

bart13 20 August / 2009 / 21:30
Ik ga altijd met pappie en mammie in de herfst naar de soeten heart is klein stukje rijden en dan sta je op brouwersdam! 5 min max.

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

stan_b 21 August / 2009 / 07:47
De schotman bij het veerse meer is op 10 min lopen van het strand. ik ga daar zelf namelijk heel vaak.

stan_b had een 3 sterren sessie in Duinbergen met maar liefst 14 - 16 knots op zijn Naish Torch (2006)

h2oshots 23 August / 2009 / 08:13
www.pensionhetanker.nl 30meter kruipen hahahah top of de camping in katwijk is misschien 100 meter

hangbuikpapa 24 August / 2009 / 20:09
Ik heb zelf een weekje op camping Ketjil in Oostvoorne gestaan, is in de buurt van het autostrand, en daar kan je prima kiten...
je moet daar echter wel een auto of een fiets hebben om dwars door de duinen bij de spot te kunnen komen, anders is het nogal ver lopen!
Dan maar gewoon genieten op het water, want wat moet je anders doen met 3 pubers?