kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Bolus had een 5 sterren sessie in Bergen op Zoom met maar liefst 23 - 29 knots op zijn Blade Prime (2011)
TÃs niet de mooiste spot in zeeland.. maar het water is er super en mooi vlak en met een klein strandje en met glas e.d.. valt mee het mee hoor!! vond het wel wat hebben zo naast de kerncentrale, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik naast de corus woon
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
haasterecht had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)
kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
You got me... Maar ik meen het. Enkel met Z/ZZO etc is Borssele de enigste spot in de buurt dus dan is het echt een hel met de drukte. Met ZW zijn er zoveel alternatieven dat ik het nutteloos vind voor mensen uit Heist om naar hier te komen. Wissant is gewoon de E40 volgen die overgaat in de E402 tot je bordjes ziet johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 03 November 2009
Ik woon ik Heist (België) en mijn homespot is VVW Heist.
Met oost, noord en westen wind kan je daar perfect varen.
Nu mijn probleem, als het nu zuid of zuidwesten wind is (wat tegenwoordig meer en meer voorkomt),
kun je daar niet varen...
Hebben jullie toevallig nog goede kitespots in de buurt van Knokke-Heist waar je met
zw,z en zo kan varen ?
Laat me iets weten.
Alvast bedankt.
Groeten Shardowz