Waar kiten met zw, z of zo ?

Door: Shardowz Reacties: 29 Hits: 6018
Mediator 13 November / 2009 / 18:37
Quote: Reflexx - 11 november, 2009 (06:52)
Gewoon lekker in Belgie blijven ook met ZW. Borssele zit vol met zw en is geen pretje meer dan.

ZW is kantje boord... in België is 't pas echt nice vanad WZW... wij hebben een rechte lijn als kust hé!
Nederland is gans anders qua kustlijn en met al jullie vlakwaterslettenspots...

Als de windrichting niet meer een beetje draait ga ik waarschijnlijk zondag van 's ochtends eens tot Wimereux (Frankrijk) denk ik... 'k denk dat je daar zelfs met Z kunt kiten... en van hier (Brugge) geeft google maps aan dat het minder dan 2 uur rijden is.

heeft er iemand meer info over Wimereux??? Hoe is het daar? Zijn de locals daar cva of is het een trek je eigen plan- spot? Parking? Strand? Surfclub? ...?

* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Shardowz 14 November / 2009 / 10:59
Mediator heeft gelijk.
Hier in belgië kan je pas kiten vanaf wzw, zw gaat ook nog een beetje in zeebrugge...
Maar zoals vandaag is het zzw, dus er zal niet veel gevaren worden denk ik. :(
The bigger you go, the harder you fall

johndoe 14 November / 2009 / 17:19
ZW is in Zeebruggeen Oostende prima hoor Smiley

Oesterdam is geen lekkere spot. Dan kan je nog beter naar Borssele komen. Putje winter is prima want dan kan je mijn drysuit dichtdoen.Smiley

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

KiterShorty 16 November / 2009 / 20:55
Quote: yvesvg - 10 november, 2009 (09:17)
en je krijgt er kanker!!!

Ik weet niet waar dit op slaat, ik hoop maar dat je op de kerncentrale doelt in Borselle.
Ik vind wel dat je dat iets anders kunt formuleren de volgende keer.
Hier stoot je namelijk mensen mee voor het hoofd.Smiley
Kiting is all about fun!

KiterShorty had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn F-One Bandit III (2010)

johndoe 28 November / 2009 / 18:01
Het water wat van de kerncentrale komt kan niet in contact komen met enige nucleare deeltjes. Tevens is dat water het best bemonsterde en bewaakte water in NL. Onzin dus.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)