IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 219286
Woodmaster 26 May / 2011 / 10:22
Quote: Nature - 26 mei, 2011 (11:43)
Heb je nog een paar keer op fillum gespot :) vliegend en landend dus je komt niet meer door voor uber nub

Hmmm NUB dan maar?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

TMK 27 May / 2011 / 01:36
Was het gister nog wat?
Ik zat te twijfelen, en ben toch niet gegaan. Stom
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

richardkiter 27 May / 2011 / 08:38
Teiger en Ik gaan nu naar Ijmuiden, nog meer badgasten die kant op ???
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 27 May / 2011 / 08:58
Ik los jullie wel af om 15.00 uur

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

richardkiter 27 May / 2011 / 16:40
Quote: Woodmaster - 27 mei, 2011 (10:58)
Ik los jullie wel af om 15.00 uur
Heb je niet gezien vanmiddag

Was weer een topsessie op Ijmuiden met de 9 meter , totdat ............. het water opging en de wind een stuk minder werd zodat ik van Langevelderslag terug heeeeerlijk kon hooogte lopen
Mocht zijn naam niet op het forum zetten anders werd ik inmekaar geslagen door hem. En er was vanmiddag al genoeg bloed gevloeid

Tis daar wel gevaarlijk op ijmuiden met die agressieve kite instructeurs en windsurfers en hun vechtpartijen op het water. Bloedende gasten op de parkeerplaats, Mobiele eenheid en politie te paard. Wordt tijd dat het weer winter wordt, lekkel rustig op Ijmuiden

Gelukkig het hele weekeinde werken want ik ben kapot van deze week 4 dagen top windt kiten

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 27 May / 2011 / 17:30
Was er rond 15.45 omdat de weg langs het kanaal was afgesloten moest ik terug via Velsen.
Zag nog een bebloede gast richting parking lopen en later 2 agenten op het strand een instructeur uit het water plukken.
Dacht ff dat ze boetes uitdeelde!

richardkiter 27 May / 2011 / 17:45
Quote: Woodmaster - 27 mei, 2011 (19:30)
Was er rond 15.45 omdat de weg langs het kanaal was afgesloten moest ik terug via Velsen.Zag nog een bebloede gast richting parking lopen en later 2 agenten op het strand een instructeur uit het water plukken.Dacht ff dat ze boetes uitdeelde!

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23361.21600

Ga ik weer eens naar Ijmuiden en krijg je dat weer. Heb die windsurfer toch aangifte gedaan.

sjoerdsantema 28 May / 2011 / 08:34
Welke school? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :-) Lekker image breng je dan ook over aan je cursisten. Ga je voor de eerste keer kitesurfen, mept je instructeur langs de lijn nog even een windsurfer in elkaar.
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

Woodmaster 28 May / 2011 / 15:23
Was vandaag in ieder geval lekker rustig met snoeiharde wind.

richardkiter 28 May / 2011 / 16:54
Quote: sjoerdsantema - 28 mei, 2011 (10:34)
Welke school? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :-) Lekker image breng je dan ook over aan je cursisten. Ga je voor de eerste keer kitesurfen, mept je instructeur langs de lijn nog even een windsurfer in elkaar.

Maakt het wat uit welke school het is ???? Dan wordt gelijk de gehele school slecht beoordeeld terwijl het om een conflict gaat tussen 2 mensen

richardkiter 28 May / 2011 / 16:54
Quote: Woodmaster - 28 mei, 2011 (17:23)
Was vandaag in ieder geval lekker rustig met snoeiharde wind.

En ik maar werken en morgen weer werken, shit happens

pietepiet 28 May / 2011 / 20:20
Quote: richardkiter - 28 mei, 2011 (18:54).Maakt het wat uit welke school het is ???? Dan wordt gelijk de gehele school slecht beoordeeld terwijl het om een conflict gaat tussen 2 mensen
EN ZO IS DAT

Magic_Ed 28 May / 2011 / 21:41
@Sjoerd: een instructeur die naar verluid eerst zijn cursisten meerdere keren voor een onveilige situatie probeert te behoeden, dan na drie slagen van de windsurfer vind dat het genoeg is en zichzelf verdedigt en vervolgens ook nog aanbiedt om mee te gaan naar een strandtent om het uit te praten...

Misschien eerst zorgen dat je meer info hebt voor dat je oordeelt.
w w w . v e r s u s s h o p . n l

richardkiter 29 May / 2011 / 06:34
Quote: pietepiet - 28 mei, 2011 (22:20)
Quote: richardkiter - 28 mei, 2011 (18:54).Maakt het wat uit welke school het is ???? Dan wordt gelijk de gehele school slecht beoordeeld terwijl het om een conflict gaat tussen 2 mensenEN ZO IS DAT
En Niet AAAAAAAARS !!!

Misschien eerst zorgen dat je meer info hebt voor dat je oordeelt.

En Zo Is Dat !!!!!!!!!

Woodmaster 29 May / 2011 / 07:31
voor Ed, Pietermans en Haringhapper!

Woodmaster 29 May / 2011 / 09:21
Ja hoor waait het wéér!
Zucht!!!!! Naar het strand dan maar weer!

sjoerdsantema 30 May / 2011 / 19:01
Quote: Magic_Ed - 28 mei, 2011 (22:41)
@Sjoerd: een instructeur die naar verluid eerst zijn cursisten meerdere keren voor een onveilige situatie probeert te behoeden, dan na drie slagen van de windsurfer vind dat het genoeg is en zichzelf verdedigt en vervolgens ook nog aanbiedt om mee te gaan naar een strandtent om het uit te praten...Misschien eerst zorgen dat je meer info hebt voor dat je oordeelt.

Vind het nog steeds echt dikke onzin om je uit te laten lokken waar je cursisten bij zijn. Je kan ook de andere wang toe keren.
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

BT17 30 May / 2011 / 21:15
Niet zoveel van meegekregen deze toestanden. Best mooi dagje op ijmuiden die vrijdag.
Jammer van diegene die zijn pomp vergeten was mee te nemen naar het strand, maar die gelukkig een mooie pomp in mijn tas vond, om mijn pomp vervolgens lekker op het strand rond te laten slingeren ipv van terug te stoppen in de tas.

Woodmaster 18 June / 2011 / 11:11
Voor de mensen die vandaag lekker los gaan. Veel plezier en let goed op de luchten!
Ik stel uit ivm met men knie. Hopelijk morgen .........................................

Woodmaster 09 July / 2011 / 18:26
Hij was weer lekker met een heerlijke housebeat op de achtergrond!
Wel 10 eurie moeten betalen maar dat heb ik er wel voor over deze ene keer!

Jurrien 10 July / 2011 / 10:25
top sessie inderdaad, weet iemand nog hoe het is afgelopen met die dude die rond 20:00 op het strand klapte?
Dat zag er echt niet zo best uit, zijn kite raakte eerder het strand dan hij zelf. Daarna is hij afgevoerd door de reddingsbrigade, met erg veel last van zijn hak/enkel..

Beterschap!!
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

Woodmaster 10 July / 2011 / 10:41
In de middag ook al een dude die de controlle over zijn kite verloos. Na wat zandhappen wist ie weer hoe het moest!
Hing eigenlijk wel in de lucht met een zee vol beginners.

Nature 10 July / 2011 / 11:05
Haha gisteren ook een Quick release die open ging snel rennen vanaf het water (gelukkig dicht bij de kant dus ik er achteraan :) reddingsbrigade komt lachend in zijn autotje naar mij toe je hebt een nieuw wereld record 100 meter in 5 seconde.

Maar wat een lekkere sessie alleen jammer van het hele strand vol met tards
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

m1chael 10 July / 2011 / 15:07
Quote: Jurrien - 10 juli, 2011 (11:25)
top sessie inderdaad, weet iemand nog hoe het is afgelopen met die dude die rond 20:00 op het strand klapte?Dat zag e
r echt niet zo best uit, zijn kite raakte eerder het strand dan hij zelf. Daarna is hij afgevoerd door de reddingsbrigade, met erg veel last van zijn hak/enkel.. Beterschap!!

present! Dat was me een flink smack, niet normaal.
Onbewaakt momentje met een vlaag toen ik van het water af ging en met mn depower zat te kloten volgens mij (north - lekker om je lijntjes heen geslingerd).
Maar goed mag me gelukkig prijzen gezien de hoogte die mn kite me meelifte. Loop nu mank, maar zover ik nu kan zien ist een flink verstuiking maar that's it..

Pffff, dus; pijnlijke reailtycheck. Iedereen was r snel bij, thanks voor de zorgen, hoop toch snel weer terug in het water te zijn!

m1chael had een 3 sterren sessie in Markermeer - Schellinkhout met maar liefst 28 - 38 knots op zijn North Rebel (2009)

DM2008 13 July / 2011 / 09:31
Wie is er vanmiddag??