IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 219279
Stefannn 25 September / 2011 / 11:12
Ze zeiden dat er 30% afgaat. En ik heb al een 9m Bandit 4. Maar hij gaat maandag voor me informeren of er nog een 7m bij F-one ligt. Maar weet je zeker dat er 40% afgaat???
All we do is kiteboarding!

sam1992 25 September / 2011 / 13:21
dat is alleen voor vandaag, want ze houden supersale.

Stefannn 25 September / 2011 / 14:04
Heb jij nog wat gekocht??
All we do is kiteboarding!

ilaanv 04 October / 2011 / 10:56
Vanavond nog iemand te vinden op wijk aan zee?

ilaanv had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 48 - 45 knots op zijn Airush Varial X (2014)

johndoe 05 October / 2011 / 07:37
Temperatuur is top, wind top, droog check... Spullen pakken en richting Ijmuiden !! Hoop dat er wat luitjes zijn voor een lekker sessie !!

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Nature 05 October / 2011 / 08:00
Yes aanwezig :)
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Biereend 05 October / 2011 / 09:00
Ook aanwezig!
Om half een bunker.
Doei

Biereend had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Djee 05 October / 2011 / 09:13
Morgen wijk of ijmuiden, na de spits tot...
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Jurrien 05 October / 2011 / 20:06
Vandaag was er een dikke crash op IJmuiden.
Ik kwam net het water op met mijn kite laag, kon netaan wegduiken voor een kiter met een blauwe north evo 9m.
Direct daarna stuurde hij 5 meter vanaf het strand vanuit een zittende positie zijn kite voor zich langs met de bar vol aangetrokken.
Hij vloog op 2 meter hoogte horizontaal het strand op. Zag er echt niet best uit. De reddings brigade en ambulance waren vrij snel te plaatse.

Weet iemand hoe het met deze ongelukkige kiter gaat? Beterschap dude!
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

Nature 06 October / 2011 / 09:45
zag ook de reddingsbrigade in de weer. maar wat moeten al die noobies met zulke harde wind oO

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Fonezzz 06 October / 2011 / 13:57
gaan er morgen nog mensen vanuit amsterdam richting ijmuiden ? Ik ben namelijk vervoer looooooooos ! ALhoewel ik mijn grote vriend openbaar vervoer ook nog tot mijn beschikking heb :)
niet lullen, maar pompen

Quazie 06 October / 2011 / 18:49
Ik was gister met die SuperFastFlyingFerry vanaf Amsterdam naar IJmuiden, ideaal! Half uurtje ben je er, klein stukkie met de bus en gaan :)

En, gratis met studenten-ov...
wh0000ii

Quazie had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 22 - 34 knots op zijn North Rhino (2005)

Djee 07 October / 2011 / 06:46
Quote: Fonezzz - 6 oktober, 2011 (15:57)
gaan er morgen nog mensen vanuit amsterdam richting ijmuiden ? Ik ben namelijk vervoer looooooooos ! ALhoewel ik mijn grote vriend openbaar vervoer ook nog tot mijn beschikking heb :)

ik ga vandaag (als het niet onweert) vanuit amsterdam naar ijmuiden, maar dat wordt pas na 16:00.

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Fonezzz 07 October / 2011 / 08:16
ja even kijken hoe het nu zit met die kans op onweer, anders ga ik gewoon lekker met het OV @ djee
niet lullen, maar pompen

Fonezzz 07 October / 2011 / 08:16
ja even kijken hoe het nu zit met die kans op onweer, anders ga ik gewoon lekker met het OV @ djee
niet lullen, maar pompen

richardkiter 07 October / 2011 / 15:34
Vandaag met teigertje op ijmuiden geweest, het was een topsessie .

Heeerlijk gevaren met de 9 meter en zelfs zeeer hoog gesprongen met mijn verkeerde been. lekker zonnetje en een straf windje golven van 3 a 4 meter , een van mijn beste sessies van dit jaar

Vanavond aftanken tot je nek kraakt bij de Dijk in de Waerdse tempel
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

richardkiter 08 October / 2011 / 15:48
De zesde sessie op rij in ijmuiden was er een om weer snel te vergeten .
koud, kamikaze piloten, druk, 12 uur kiters, veel duite badgasten, aan en uit wind, geen windt, klotserig, harde regenbuien
Enigste positieve: 3 bakken kibbeling verdiend met gratis parkeren
Morgen heerlijk werken zodat ik een lekker rustdaggie betreffende kiten heb. Maandag weer de hele dag vrij en dan gaan we weeeeer los
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 08 October / 2011 / 19:23
Nou zo te horen gaat het lekker daaro in Ollanda!
Groetjes uit Cumbuco!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

richardkiter 09 October / 2011 / 14:32
Quote: Woodmaster - 8 oktober, 2011 (21:23)
Nou zo te horen gaat het lekker daaro in Ollanda!Groetjes uit Cumbuco!

Groetjes terug, hoe is het in Cumbuco en de windt natuurlijk ???

Djee 09 October / 2011 / 14:37
Board al terug?

TORRO 10 October / 2011 / 07:26
Wie straks IJmuiden?

Nature 10 October / 2011 / 08:12
Yes aanwezig :)

Jurrien 10 October / 2011 / 16:24
morgen ben ik erbij na 17:00
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter

richardkiter 10 October / 2011 / 21:42
Was weer een topdag op schel met de 7 meter

Eerst naar v.d. Berg voor een lekkel bakkie koffie en een bar depower probleem. Keurig en netjes opgelost door Eric.
Dat is ook een van de redenen dat ik niet op internet kites koop en alleen bij v.d Berg
Als er wat mee is heb je niemand om tegen aan te praten en zo,n scherm,.lees computer zegt niks terug.

Kreeg van Eric ook nog een boardje mee om te testen. het was de F-One tracks 5. Volgens hem was iedereen die er mee gevaren had er zeer tevreden over.
Nou ik niet dus, ik vond hem niet zo lekker varen als mijn oude boardje uit de vorige eeuw. Heb er 1.5 uur mee gevaren en daarna gauw mijn eigen boardje weer gepakt

Deze boardjes worden ook niet meer gemaakt omdat ze zo superrrrrrrrr varen. eenmaal zo,n boardje en je wil niks anders meer.

Even wachten op N W en dan maar weer richting Ijmuiden

Woodmaster 11 October / 2011 / 18:16
Boardje heb ik opgegeven ok al staat er een beloning uit van 100 reais.
Wind zou vanaf gisteren minder worden maar hij staat nog steeds vol aan.
Gelukkig is het niet zo druk meer op het water in Cumbuco, helaas in Cauipe wel!
Banana meer wezen tjekken maar een no-go kitezone!
Eten en gezelligheid bij Janneke is TOP!
Nu verder chillen en kijken waar we vanavond de caipirinha's opslurpen.
Het is hier gewoon helemaal geweldig!!!!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)