IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 219985
johndoe 18 October / 2011 / 15:07
Bij deze wil ik nog even de heren bedanken die vandaag op ijmuiden nog een poging hebben gedaan om mijn boardje terug te vinden.. Thanks daarvoor..
En natuurlijk de held die hem terug vond.. Thanks man.. Ik was er zeeeeeeeer blij mee..
Was dat stuk hardlopen langs het strand dus wel waard.. haha..

greetz,

Maarten

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Woodmaster 18 October / 2011 / 15:54
Bijna weer naar Ollanda en met een beetje mazzel donderdag weer op het water van het ozo mooie IJmuiden!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

pietepiet 18 October / 2011 / 17:48
Quote: Woodmaster - 18 oktober, 2011 (17:54)
Bijna weer naar Ollanda en met een beetje mazzel donderdag weer op het water van het ozo mooie IJmuiden!
Dat gaat niet meevallen woody,je gaat cumbukie missen

richardkiter 19 October / 2011 / 09:36
Nog iemand varen vandaag ???
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

LimaBravo 19 October / 2011 / 15:18
Quote: Maartenvl - 18 oktober, 2011 (16:07)
Bij deze wil ik nog even de heren bedanken die vandaag op ijmuiden nog een poging hebben gedaan om mijn boardje terug te vinden.. Thanks daarvoor..En natuurlijk de held die hem terug vond.. Thanks man.. Ik was er zeeeeeeeer blij mee.. Was dat stuk hardlopen langs het strand dus wel waard.. haha..greetz,Maarten

Hey man! Graag gedaan, schrok me dood toen ik eroverheen voer! Dacht dat ik een zeehond geraakt had! :-P

Groeten Stefan!

richardkiter 19 October / 2011 / 16:54
Hij was weer lekkel vanmiddag op Ijmuiden met de 13 meter.

Toen ik aankwam was er geen windt, toen ik alles had opgepomt en de lijnen had uitgelegd begon de wind goed te blazen.

Top en zelf overpowered gevaren op ijmuiden, Kon zelf af en toe met een 9 varen maar had geen zin meer om een andere kite te pakken.

Wordt wel een stuk frisser, zeg, tijd s misschien weer eens voor het droogpakkie

Regen, hagel, zonnetje, aan uit windt, meer aan dan uit
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

sjoerdsantema 19 October / 2011 / 17:53
Wat was het koud. En die wind.....leek wel een vrouw. Dan weer wel en dan weer niet. Niet best.
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

richardkiter 19 October / 2011 / 19:02
Quote: sjoerdsantema - 19 oktober, 2011 (19:53)
Wat was het koud. En die wind.....leek wel een vrouw. Dan weer wel en dan weer niet. Niet best.

Op zich viel de kou wel mee, maar als je even aan de kant stond dan was het niet prettig. Tijd voor het droogpakkie

Waar vaarde je mee ???

sjoerdsantema 19 October / 2011 / 19:25
Ik was met de 2012 Blade Prime. Droogpak net verkocht dus het wordt tijd om naar Brasil te gaan, Nog twee weekjes wachten...
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

Yoram 19 October / 2011 / 21:14
IJmuiden was lekker vandaag, gewoon met de 8m geknald en vaak genoeg gewoon genoeg power. Ging met de 8m overigens om vooral uit te haken vandaar.

Sjoerd, jou heb ik nog zien varen vandaag, je had de kite van buddy uit het water gevist
Yoram

Yoram had een 3 sterren sessie in Murrebue met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Ozone C4 (2014)

Woodmaster 20 October / 2011 / 18:01
Quote: sjoerdsantema - 19 oktober, 2011 (21:25)
Ik was met de 2012 Blade Prime. Droogpak net verkocht dus het wordt tijd om naar Brasil te gaan, Nog twee weekjes wachten...

Na-aper!
Net terug en zit al de volgende vakantie uit te broeden.
ff iets in de buurt dus niet verder dan Egypte.
Beetje verre reis moe!
Hoe lang ga en waar heen in Brasil?

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

richardkiter 20 October / 2011 / 18:16
Quote: Woodmaster - 20 oktober, 2011 (20:01)
Quote: sjoerdsantema - 19 oktober, 2011 (21:25)Ik was met de 2012 Blade Prime. Droogpak net verkocht dus het wordt tijd om naar Brasil te gaan, Nog twee weekjes wachten...Na-aper!Net terug en zit al de volgende vakantie uit te broeden.ff iets in de buurt dus niet verder dan Egypte.Beetje verre reis moe!Hoe lang ga en waar heen in Brasil?

Hoe was het ???? reisverslag ??? video ???

Ben van plan om meer naar ijmuiden te komen want dat parkeren (treintje rijden) bevalt eigenlijk prima en het is natuurlijk een toplocatie en anders moet ik met NW naar Andijk

Woodmaster 20 October / 2011 / 19:52
Ff snel dan................
Eerste week vette wind, zelfs de locals hadden heel lang niet zo'n harde wind gehad.
Bijna iedere dag naar Cauipe. Deze is na 12:00 uur te druk en te klein voor de vele kiters.
2de week wat mindere wind maar wel elke dag gevaren.
Veel materiaal pech bij mensen en geen resceu op zee behalve door welwillende medekiters.
Cumbuco zee heb je ruimte zat maar erg choppie behalve bij Dura Beach daar is het druk en redelijk vlak.
Eerste dag men board kwijt op volle zee en helaas nooit terug gevonden ook niet na vele navragen bij shops en vissers.
Maar heb vandaag een nieuwe Haze gehaald.
Downwinders echt helemaal te gek!
Eten in Cumbuco erg lekker en broodjes en smoothies bij Randy (Gecko) héél erg lekker!
Vlucht heen en terug KUT door de tussenstops, krappe zits en vieze vreten.
Klimaat en sfeer super chill.
Banana meer NO kite zone!
Volgende keer naar Prea en Jeri!
Kortom toch nog een top vakantie!

sjoerdsantema 20 October / 2011 / 21:09
Quote: Woodmaster - 20 oktober, 2011 (19:01)
Quote: sjoerdsantema - 19 oktober, 2011 (21:25)Ik was met de 2012 Blade Prime. Droogpak net verkocht dus het wordt tijd om naar Brasil te gaan, Nog twee weekjes wachten...Na-aper!Net terug en zit al de volgende vakantie uit te broeden.ff iets in de buurt dus niet verder dan Egypte.Beetje verre reis moe!Hoe lang ga en waar heen in Brasil?
Ik ga 5 weken. Geen plan waar en hoe. Denk eerst cumbuco en dan wat spots zoeken waar het rustiger is. 4x4 huren en gaan met die banaan!

In december maandje Nederland en dan ga ik met mijn oldtimer vw naar Tarifa voor 3 maanden. Als ik terug ben fluiten de vogeltjes hopeljk weer!!

#gobigorganaarjemoeder

Woodmaster 20 October / 2011 / 21:29
Groot gelijk Sjoerd.
Have fun!!!!!!!!!!!!

Woodmaster 24 November / 2011 / 13:22
Vandaag ff skippen ivm magere wind maar morgen ochtend staat er een lekker briesje!
Wie komt gezellig mee varen morgenvroeg zo vanaf 09.00 uur ofzo!!!!!!

Djee 24 November / 2011 / 15:07
Quote: Woodmaster - 24 november, 2011 (14:22)
Vandaag ff skippen ivm magere wind maar morgen ochtend staat er een lekker briesje!Wie komt gezellig mee varen morgenvroeg zo vanaf 09.00 uur ofzo!!!!!!

see u there
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Woodmaster 24 November / 2011 / 15:27

Djee 25 November / 2011 / 12:23
Was lekkel! Gelukkig lekker vroeg, na 12h kakte hij in. Heerlijk heel ijmuiden voor zijn 2tjes en heerlijke wind!

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Woodmaster 25 November / 2011 / 13:01
Yep yep hij was weer lekker!
Nieuw bordje zoutwaterdoop gegeven.
Jammer dat de wind inkakte en plaats maakte voor de zon.

Djee 25 November / 2011 / 13:30
Was toch al moe, haha

Woodmaster 25 November / 2011 / 15:45
Morgen middagdienst en er staat wind dus ben er weer vanaf 10-12 uur!

Woodmaster 25 November / 2011 / 19:13
Btw Zééééér coole wagen Djeee

Djee 25 November / 2011 / 21:00
Ty, ben er nog druk mee bezig.

PhilipS 25 November / 2011 / 21:18
Is het al koud genoeg om de boots/cap/handschoentjes aan te moeten doen? Heb al zo lang niet kunnen varen Maar ik ga er van uit dat het wel nodig is...?
Blade

PhilipS had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Blade Trigger (2011)