Nog steeds niets!
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Snap er niets van! Nu wel lekker???? Ff wachten of ie zo blijft en dan pleite
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Ja vreselijk. Gisteren mijn agenda omgegooid om vandaag een topdag te zien maar nu kan ik niet. Wordt tijd dat Tobias van Tellingen zijn nieuwe site eens gaat openenen.
Lars_023 had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 22 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Was weer lekker met het zonnetje aan de hemel en lente-achtige temp.
Morgenmiddag weer?
Lars, Gister was ruk op Ijmuiden hoor, maar vandaag moet inderdaad super zijn geweest..
markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)
Hij was weer lekkel.
Morgen iemand present????
STOKED! Wat was het ontzettend lekker. Gestart na de lunch en het weer werd alleen mooier. Gewoon bijna 2 uurtjes kunnen varen op 8 februari, LOL!
Lars_023 had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 22 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Zon, wind nog een beetje koud dus zal een dik pak aan doen. Wie is er vandaag ng meer?
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
Ik was de eerste vandaag met uiteindelijk best een druk dagje geworden. Het lijkt wel of het seizoen is begonnen.
Het lijkt wel of het seizoen is begonnen.
Welk seizoen,????
Kite surfen heeft geen seizoen je kan het hele jaar door varen, als je het maar wil !!!
Was na mijn sessie 's middags een biertje aan het doen op het strand toen er een Evo langs kwam drijven. Het lukte de kitern niet om te herstarten, volgens mij kwam die van wvz, hij kon weer een stuk upwind lopen Zuiderwind en Zandvoort blijft gewoon een slechte combi in de winter
iemand morgen eind van de dag, knallen op ijmuiden?i
donderdag middag, uurtje of 4 wijk aan zee! iemand anders ook die plannen?
Robberthesp had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 20 knots op zijn Airush Lithium (2012)
Ijmuiden was top vanmiddag zeker toen de wind nog wat aantrok.
Was vandaag op visite in Haarlem aan zee.
Volgende keer toch maar weer IJmuiden!
Da's toch niks, die stroming daar... Zeker niet met 2-3 dagen Z of ZW wind!
Zijn er zometeen nog meer mensen op IJmuiden te vinden?
Nope ik ga vanmiddag nog ff naar Muiderberg. Ben eerst nog aan het werk
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
Volgende keer rijd ik gewoon weer naar zee. West op Muiderberg zuigt
Op ijmuiden ook :)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Noop nie mee eens. Alles met W is prima op IJmuiden hoor.
Registreerde: 15 September 2009
Lekker in bed blijven liggen heren? Vanochtend bij gebrek aan wind de fiets maar gepakt. Er waren wel herten maar geen kiters ;)