Ik ook maar wel vroeg, zeker voor de middag.
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Ja ff checke. Einde van de dag staat er ook meer regen in de voorspelling. Voor de middag en begin middag is de beste optie denk ik.
starten vanaf strandpaal 1 in ieder geval
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
Morgen aanwezig
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
het waait!
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
het waait!
Nog 2 weken en ik kom weer die kant op, heb er nu al zin in
Zo, vanochtend op Ijmuiden hing er toch een putlucht. Er lag van de pier tot 600m richting Ijmuiderslag zeemeuk op het strand. Ontzettend veel dode zeesterren en krabben en voor de rest veel drijfhout en scheermessen. Was niet echt lekker om daarover naar het water te moeten. Wat zo'n storm toch elke keer weer aanricht.
Lars_023 had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 22 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
Morgen ziet er goed uit!
Nog meer die de kou durfen te trotseren?
als het goed is morgen present, ijmuiden of wijk
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Tijd om te gaan
Gezellig naar elkaar gezwaaid.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Yep, je was er al een poosje. Zelf 2 uurtjes vol gemaakt en toen ook richting huis.
Ik was zondag en vanmiddag. Laatste van het water. Zag de rest vertrekken, dus ook maar gegaan.
Wind pal west. Wel lastig voor een beginner zoals ik, maar toch een goede sessie.
RhettOP had een 3 sterren sessie in Almere Muiderzand met maar liefst 22 - 35 knots op zijn F-One Bandit VII (2014)
Vandaag ff skippen! Morgen weer een kans!
Ik kom ook ff
Na 12 is de regen weg...
Morgen downwinder van Zandvoort naar Parnassia/IJmuiden! Wordt een mooie sessie hopelijk
Uurtje of 12
Ziet er voor morgen (zondag) goed uit. Hopelijk weer van die dikke golven bij IJmuiderslag.
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
Iemand vandaag nog rond 11:30 op IJmuiden?
Zo maar es weer kijken of het wat wordt.
Zo maar es weer kijken of het wat wordt.
Als de wind nog draait naar west dan rond 15:00 maar eens richting Wijk/Bunker.
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
Registreerde: 21 April 2009
Morgen....