Sardinie

Door: Rikkediedoo Reacties: 8 Hits: 1209
Rikkediedoo 23 August / 2010 / 18:21
Wij vertrekken half september naar Sardinie om daar te kitesurfen. Heeft iemand nog goede tips waar we perse moeten zijn voor goede kitesurf sessies? Lees graag ervaringen van anderen die onlangs nog op Sardinie zijn geweest.

Rik
/Users/Rik/Desktop/kite.jpg

Yorrick 23 August / 2010 / 18:33
Lang leve de zoekfunctie!
BeachBreak.nl!

Yorrick had een 4 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Naish Helix (2009)

Rikkediedoo 23 August / 2010 / 20:22
Lang leve de zoekfuctie? Blijkbaar kan Yorrick moeilijk lezen. Ik vraag alleen maar wat advies aan die mensen die nog recent op Sardinie zijn geweest. Zoekfuctie is oud nieuws helaas.
Graag serieuze reacties.

jori 23 August / 2010 / 21:58
Hi Rik,

Het hangt er natuurlijk vanaf waar je zit op Sardinie, de afstanden kunnen lang zijn!

Ik ben in oktober op zakenreis naar Sardinie geweest (zonder kites) en ben wezen kijken bij Porto Pollo http://www.portopollo.it/
Dat is een topspot zoals ik het kon zien en een erg relaxed zweertje, het is een baai waar je met veel windrichtingen kunt varen, ook kan je met een bootje (ik denk betaald) naar een klein eilandje om daar te kiten als de wind niet de goede richting heeft. het is vlak tot choppy water dus top. zie de foto's

Veel plezier!
Joep

jori had een 3 sterren sessie in Fuerteventura, Flag Beach met maar liefst 15 - 21 knots op zijn F-One Bandit VI (2013)

Yorrick 24 August / 2010 / 10:05
Quote: Rikkediedoo - 23 augustus, 2010 (21:22)
Lang leve de zoekfuctie? Blijkbaar kan Yorrick moeilijk lezen. Ik vraag alleen maar wat advies aan die mensen die nog recent op Sardinie zijn geweest. Zoekfuctie is oud nieuws helaas.Graag serieuze reacties.

Naar mijn weten is het eiland recent Niet veranderd dus zijn de andere revieuws prima.
BeachBreak.nl!

Yorrick had een 4 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Naish Helix (2009)

nils 24 August / 2010 / 15:40
PP is choppy in de baai vlakbij het schiereilandje. Waarschijnlijk is het beter verderop.

Wel vaak wind. Andere spots heb ik niet gevaren.
Zo de wind waait waait mijn jasje.

Jerdewit 25 August / 2010 / 07:44
Porto Ferro
http://maps.google.nl/maps?ll=40.681745,8.206336&spn=0.012351,0.016351&t=h&z=16&lci=com.panoramio.all

Ben hier een keer of 3 geweest. Veel wind, aan de noord kant van het strand kan je bijna tot het strand rijden (over mul zand maar goed te doen)
redelijk lang ondiep! Met westen wind goed weg te komen iig. aan de zuidkant stonden beste golven toen ik er was.

Zet deze niet drukke spot maar vast is je TomTom,

BTW in het noorden bij Porto Torres en het noordelijke schier eiland prima omstandigheden. voor bijna elke wind.

gr
Ozone rules!

Rikkediedoo 27 August / 2010 / 08:06
Te gek! dank jullie wel voor jullie reacties.

sjoerd-dude 29 August / 2010 / 18:05
Onderstaand een fototje van afgelopen zomer..........dit is het strand bij st Theodoro (Olbia) ......ben heel het eiland rondgetrokken en deze spot was echt top............... Ook Porto Pollo is okay, maar hier is het echt mooier.....succes.