Kaapverdie, Sal, Sao Vicente of Boa Vista?

Door: MarkVP Reacties: 32 Hits: 11077
Woodmaster 29 November / 2010 / 19:46
touché
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Mario 30 November / 2010 / 12:20
zit op Sal van 19januari tot 2februari,nog nooit geweest dus ben benieuwd
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

kite_addict 30 November / 2010 / 13:53
2 jaar terug geweest: super spots, super stranden, vriendelijke locals, goed transport (taxi's 10-15 euro heen-terug naar kitebeach/ponta preta)...

=>toen wat amateurbeelden geschoten en er filmpje van gemaakt: http://vimeo.com/3839123

=>en je hebt gelijk dat er verder niet veel te doen, te zien is, maar meer dan zon/zee/strand/golven en veel wind hebje toch niet nodig é...

enjoy!

mvandijk 30 November / 2010 / 15:23
Ik heb natuurlijk mijn vooroordelen, maar ik denk dat degenen die op alle 3 eilanden zijn geweest het erover eens zijn dat Sao Vicente (en ook Santo Antao) toch heel anders zijn vergeleken met Boa Vista en Sal.

Mushroom 03 December / 2010 / 14:35
Sal is top, hardcore! ik ben in 2007 geweest, heb alleen maar wind gehad, voor elke maat.
je hebt er idd verschillende spots, maar veel zijn met aflandig en dikke bakken, op de meeste spots is enig level wel vereist.
heerlijk is het om onderaan Santa maria ofzo dat onderste dorpje te kiten. daar is de wind strak aflandig, en helemaal vlak. maar je moet er wel heen varen met bijna geen wind om dat je recht achter het dorp begint, redelijk tricky.
verder zijn we ook goed los gegaan, je kan er prima uitgaan. aanrader is de Qbar, of zo iets.. de eigenaar is een belg en je kan er gerust los. hah.

je kan ff kijken op de Ozone site, moet je wel even goed zoeken maar daar staan paar reports erover van ons.

Cooper 18 December / 2010 / 13:58
Kan iemand vertellen welke accomodatie het beste is? En bij welke operator er nog wel eens aanbiedingen zijn?

Ik wil in februari een weekje gaan, maar weet niet zo goed in welk hotel. Het Morabeza Hotel lijkt mij wel wat, maar ik kan geen NL bedrijven vinden die dit hotel aanbiedt.....

Alvast bedankt!!

Woodmaster 18 December / 2010 / 14:18
Quote: Kristoff - 28 november, 2010 (14:41)
Ik zou maar een flysurfer reserven in december in El Gouna...

Yep Kristofffffffffff
Vandaag een top sessie gehad met 27-29 knopen (de hele dag), zon en redelijk warm water en.......
Morgen gaat ie nog harder worden!

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Woodmaster 20 December / 2010 / 15:36
Ff een toevoeging aan vorig bericht....
Nu al 3 jaja DRIE DAGEN vet geknald met de 10 en 12m (overpowerd)!!!!!!!!!!
Inderdaad Kristoff je hebt helemaal gelijk met je Flysufferd.