beste flat water spot van NL

Door: jonasr Reacties: 34 Hits: 4966
srvrooij 23 August / 2011 / 15:45
Ik ken een hele mooie, net over de grens bij duitsland, en oja, ook nog een in belgie.

Nederland heb je echt alleen maar hele hoge golven en kabbelbakken, niet aan beginnen...
Peter Lynn / Lieuwe / Humanoid

swiftenaar 23 August / 2011 / 16:45
Srvrooij heeft ook weinig topografisch vermogen
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

harrynuts 24 August / 2011 / 12:21
gelukkig is de mooiste lagune nog niet genoemd

jonasr 25 August / 2011 / 09:53
Wow, ok, 0 bruikbare reacties. Ik gokte dat niemand z'n homespot zou noemen maar wel andere spots waar ze niet regelmatig komen maar wel mooi flat water ervaring hebben zouden noemen. Verkeerde inschatting.

jonasr had een 5 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 25 - 34 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)

Djee 25 August / 2011 / 10:14
Quote: jonasr - 25 augustus, 2011 (11:53)
Wow, ok, 0 bruikbare reacties. Ik gokte dat niemand z'n homespot zou noemen maar wel andere spots waar ze niet regelmatig komen maar wel mooi flat water ervaring hebben zouden noemen. Verkeerde inschatting.

wtf gast, geef je een onwijs gaaf mooie spot kado en jij noem het onbruikbaar Niet vaak bruikbaar ja, maar dat is wat anders.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

harmjandeman 26 August / 2011 / 15:06
Je kan ook wachten tot de boel is dichtgevroren...
Schaatsen onder en voila, vlak water...
Gesponsord bij Duo/ IB-groep...Butter, Broad en Berenburg út 'e beker, wie dat niet fut krijt is

Barrybadpak 27 August / 2011 / 12:11
Andijk... Verboden meertje!!

jonasr 27 August / 2011 / 20:28
Quote: Djee - 25 augustus, 2011 (11:14)
Quote: jonasr - 25 augustus, 2011 (11:53)Wow, ok, 0 bruikbare reacties. Ik gokte dat niemand z'n homespot zou noemen maar wel andere spots waar ze niet regelmatig komen maar wel mooi flat water ervaring hebben zouden noemen. Verkeerde inschatting.wtf gast, geef je een onwijs gaaf mooie spot kado en jij noem het onbruikbaar Niet vaak bruikbaar ja, maar dat is wat anders.
Sorry Djee, die reactie was een beetje ondergesneeuwd onder alle andere reacties. Als t een keer 3x raak is (springvloed, wind, vrij tijd) ga ik t zeker proberen, thanks!

jonasr had een 5 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 25 - 34 knots op zijn F-One Bandit IV (2011)

Ductoontje 31 August / 2011 / 18:50
Bergen op Zoom (Binneschelde) is een prima vlakwaterspot. Flinke lap water, grotendeels ondiep, en als je (bij Westenwind) helemaal upwind vaart tot aan de dijk is het water echt supervlak.

Enige nadeel is dat ik daar afgelopen zondag mijn autosleutel verloor. Tip: bind je sleutels niet aan je enkel Maarruh, als iemand toevallig een sleuteltje tegenkomt...

Groet,
Ductoontje
Groetjes,Ductoontje(vanwege de Ducati, en, er is meer dan kitesurfen alleen, hoewel de Duc de l

Ductoontje had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 13 - 19 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)

Henning 31 August / 2011 / 19:16
Quote: Morres - 17 augustus, 2011 (20:17)
nee joh, kornwerderzand met NW(aflandig) das het mooiste. Check Jan piekstra zn movie maar

Mee Eens!
www.HOEKIPADIJK.nl - www.VERSUSSHOP.nl

Henning had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Flysurfer Speed (2011)