Fuerteventura december

Door: rarken Reacties: 30 Hits: 8788
Nature 26 December / 2011 / 20:09
sorry van het dubbel posten bug in werk pc!
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Mediator 27 December / 2011 / 00:54
np

je hebt idd extreem geluk gehad wat betreft je datum waardoor je prijs zo laag lag...

ik lig aan iets meer (lees veel meer)

en ik vind de 10kg gratis hand bagage net iets te weinig, dus het is nog 50 per persoon voor de 15kg bagage (die bij normale maatschapijen standaard is) een kitebag = 80 euro retour (meeste dat ik al betaalde voor een kitebag)... en we gaan dan nog alles proberen in 1 kitebag te steken, normaal heb je 1 kitebag per persoon en zou het 2 x 80 zijn...

uiteindelijk lig ik aan bijna de zelfde prijs als op een gewone lijnmaatschappij, zeker als ik er nog eens lunch zou bijrekenen...

ryan air moet je echt geluk me hebben, boek je op de verkeerde dagen word je keihard in de poep geneukt
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Djee 27 December / 2011 / 11:11
Rond kerst en oud op nieuw altijd duurder omdat er dan meer mensen vakantie hebben...
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Nature 27 December / 2011 / 15:13
Hehehe ja klopt je moet gewoon de data in de gaten houden die je in gedachten hebt en dan op t juiste moment boeken.
Ik ga met 20KG kitebag en 10 Kg handbagage. meer dan genoeg voor 1 week haha

20KG kitebag is trouwens

1 twintip board van 128x40cm compleet (alles eraf geschroeft) (heb nu een 132 die lichter is)
1 Wetsuit 6/4/3 Steamer
1 Harnas
1 Pomp
1 Neoprene jas.
1 Kite 10meter
1 Kite 12 meter
2 Barren beide 55 CM
1 Camera statief
en reparatiesetje extra schroefjes etc.

was vorig jaar 19.5 KG mits goed droog.

Die neoprene jas hoeft ook niet mee naar fuerte natuurlijk hehe
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Mediator 27 December / 2011 / 18:34
Quote: Nature - 27 december, 2011 (16:13)
Hehehe ja klopt je moet gewoon de data in de gaten houden die je in gedachten hebt en dan op t juiste moment boeken.Ik ga met 20KG kitebag en 10 Kg handbagage. meer dan genoeg voor 1 week haha 20KG kitebag is trouwens 1 twintip board van 128x40cm compleet (alles eraf geschroeft) (heb nu een 132 die lichter is)1 Wetsuit 6/4/3 Steamer1 Harnas1 Pomp1 Neoprene jas.1 Kite 10meter1 Kite 12 meter2 Barren beide 55 CM1 Camera statiefen reparatiesetje extra schroefjes etc. was vorig jaar 19.5 KG mits goed droog.Die neoprene jas hoeft ook niet mee naar fuerte natuurlijk hehe

k thanks voor de info nature,

uiteindelijk heb ik nu een weekje dakhla geboekt... dacht voor die paar 100 euro meer het wel de moeite aangezien de windvoorspelling er heel goed uit ziet daar en dat je daar sowieso flat water hebt en ééns daar aanwezig moet je aan niks meer denken (en uiteindelijk is het voor flat water dat ik toch op reis ga), in fuerté moet je naar die gusty spot rijden voor flat water en dat moet het al hoog water zijn...

en flink hoor @ de kudo mongool, aan jou ga ik denken als ik daar ben

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Mediator 27 December / 2011 / 18:34
Quote: Nature - 27 december, 2011 (16:13)
Hehehe ja klopt je moet gewoon de data in de gaten houden die je in gedachten hebt en dan op t juiste moment boeken.Ik ga met 20KG kitebag en 10 Kg handbagage. meer dan genoeg voor 1 week haha 20KG kitebag is trouwens 1 twintip board van 128x40cm compleet (alles eraf geschroeft) (heb nu een 132 die lichter is)1 Wetsuit 6/4/3 Steamer1 Harnas1 Pomp1 Neoprene jas.1 Kite 10meter1 Kite 12 meter2 Barren beide 55 CM1 Camera statiefen reparatiesetje extra schroefjes etc. was vorig jaar 19.5 KG mits goed droog.Die neoprene jas hoeft ook niet mee naar fuerte natuurlijk hehe

k thanks voor de info nature,

uiteindelijk heb ik nu een weekje dakhla geboekt... dacht voor die paar 100 euro meer het wel de moeite is aangezien de windvoorspelling er heel goed uit ziet daar en dat je daar sowieso flat water hebt.... ééns daar aanwezig moet je aan niks meer denken (en uiteindelijk is het voor flat water dat ik toch op reis ga), in fuerté moet je naar die gusty spot rijden voor flat water en dan moet het ook al hoog water zijn...

en flink hoor @ de kudo mongool, aan jou ga ik denken als ik daar ben