Kitemaatje gezocht Strand Horst!

Door: Ratko Reacties: 14 Hits: 1666
Ratko 09 July / 2012 / 14:15
Hoihoi,

ik (vr. 20 jaar) zoek iemand om mee te kiten op Strand Horst. Ben afgelopen jaar begonnen met kitelessen en heb onlangs een 2ehands kiteset gekocht. En wil die nu graag uitproberen op Strand Horst.
Maar heb geen watersport vrienden die mee willen/kunnen dus iemand interesse?
Ben dus een beginner dus misschien een mede-beginner zodat we samen kunnen oefenen of iemand die me tips kan geven?

groetjes

HRob 09 July / 2012 / 14:58
Waar kom je vandaan? Misschien wel handig om ook samen te reizen.
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

Ratko 09 July / 2012 / 17:44
ik kom uit amersfoort. En wie ben jij?

bart13 09 July / 2012 / 18:37
Dat is Hrob! Rara wie ben ik :D

edit; via amersfoort kun je ook makkelijk naar zandvoort met de trein, de zee is misschien wat minder beginnersvriendelijk. Woensdag en donderdag ga ik wss via Amersfoort daar naatoe. Laatste week van het studenten OV :(

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Lolbroek 10 July / 2012 / 00:04
Ik woon ook in Amersfoort en ga regelmatig naar Strand Horst. Mocht je niet snel een maatje vinden, kan je altijd gewoon naar Horst gaan. Er zijn mensen genoeg daar die je willen helpen, let alleen even goed op de voorspellingen en de windrichting, want Horst is niet altijd een even goede beginnersspot met bepaalde windrichtingen vanwege de vlagen... Veel plezier iig met kiten en wie weet tot op Horst!

Lolbroek had een 4 sterren sessie in Wasserkuppe met maar liefst 18 - 25 knots op zijn Naish Park (2013)

Elinedeneree 10 July / 2012 / 08:32
Hoi Ratko,

ik ben ook beginner (vr.) , ben nog nooit naar Horst geweest omdat ik hoor dat het er nogal druk kan zijn. Heb wel eigen vervoer, dus andere spots zijn een optie. Ik woon in Utrecht, dus dat is ook te overzien. Je kunt me contacten op de_eline [@] hotmail.com
Greetz eline

jpheuvel 10 July / 2012 / 09:26
Hi allemaal!

Ik haak ook graag aan! Ik woon in Utrecht en ben compleet verslaafd geraakt aan Kiten. Nog niet de meest ervaren kiter maar de eerste transitions en upwind meters zijn gemaakt. Mijn nieuwe materiaal staat vers klaar om het eerste zuchtje wind te pakken!
Laten we even via PM of email contactgegevens uitwisselen zodat we elkaar via Whatsapp kunnen vinden als er wind is.
Net als Eline heb ik vervoer en ga ik een stukje rijden voor de perfecte spot niet uit de weg

Morgen en overmorgen ziet de wind er veelbelovend uit, dus laten we snel contact hebben.

Contact mij even op jpheuvel AT gmail.com

Tot snel! JP

Ratko 10 July / 2012 / 13:47
Hoi Allemaal,

bedankt voor jullie reacties! Leuk dat er meer zijn die contact willen!
mijn emailadres: sigrid_kranenburg(at)hotmail.com
Ik heet dan ook Sigrid met als bijnaam Ratko ;)

Tot snel!

indope 11 July / 2012 / 11:52
Hallo Allemaal,

Nog een Utrechter hierzo! Het lijkt mij leuk om met andere (Utrechters) naar Horst te gaan. Begin augustus ga ik echter wel twee weken naar Tarifa om te kiten dus ik denk dat het daarna ergens moet gebeuren (tenzij iemand doordeweeks ook kan?)

Greetz,
Mitra

\

ralph66 12 July / 2012 / 09:17
ik ga vrijdag kite miss ergens meeten strandhorst of mirns
ik ben ook gebinnende nouja 6x gevaren
gr ralph

Ratko 12 July / 2012 / 13:51
nog meer morgen naar strand Horst?

johndoe 05 August / 2012 / 10:24
Hallo,
Mijn naam is Hilde en ik ben ook een beginner. Ik heb mijn IKO certificaat gehaald en heb enige ervaring. Deze week ga ik in Knokke kitesurfen, maar ik zou het erg leuk vinden om af en toe met iemand op strand Horst te kiten. Ik woon in Brabant, dus ik zal toch een eind moeten rijden. Ik heb eigen spullen aangeschaft. Mijn mailadres is hildevane@hotmail.com

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

bramfauth 07 August / 2012 / 13:11
Hallo
Ik ben bram ik kitesurf nu 3 jaar lang en ben bezig met allemaal uitgehaakte tricks.
En ik vind het leuk om mensen te helpen met deze sport.
Ben hellemaal verslaafd geraakt aan het kitesurfen.
Ik kitesurf altijd op horst, als er wind staat dan ben ik daar wel te vinden.
Ik ben 15 jaar dus ik ben nog jong.
En ik kan eigenlijk altijd kiten want ik ga dan na schooltijd en nartuurlijk ben ik in het weekend er lekker vroeg bij.
En altijd handig om een kitemaat te hebben, dan kan ik ook nog is af en toe mee liften

Ratko 12 August / 2012 / 17:41
Leuk om nog steeds reacties te krijgen!
Als er (weer eens een keer) wind is op Horst ben ik er zeker ook te vinden.

Waar woon je Bram?
Hilde (en Bram), ook op Facebook ben ik te vinden dus voeg me toe! (als je ook facebook hebt :P)
Dan kunnen we eens afspreken om te kiten! Dr zitten nog meer kiters op 1 facebookpgroep dus ook daar kan ik jullie toevoegen!

grtz

Remcof 13 August / 2012 / 07:17
Hoi Ratko,

Als het waait zijn er genoeg mensen op Horst en ik heb ervaren dat vele bereid zijn om te helpen of advies te geven.
Gewoon gaan en lekker gaan oefenen

Groetjes

Remco

Remcof had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 10 - 15 knots op zijn Gaastra Max (2008)