GAST je mag ook op de noordzeekant varen.. je kan er echt met alle richtingen varen echt supervet! altijd een krachtje meer dan in de rest van nederland..
echt goed! neemje sjit mee gek!
je moet alleen wel een blaatje aanvragen daarzo, dat je overal mag kiten, heb ik trouwens nooit nodig gehad in de zomer en herfst ben dik een mand geweest..
gaan gek!
fietsen kun je huren, niet eens heel duur. 30 tientjes voor een week. Kiten mag aan de WAD kant OVERAL. Ook in bij Dellewal voor de scheepsimulator (laat kite op naast fietspad oid) Noordzee kant mag je kiten rechts van paal 8 en links van midsland aan zee. Gewoon ff stukje weg lopen, máár nu is niet het hoogseizoen dus echt moeilijk zullen ze niet doen, helemaal als er geen zwemmers zijn..
IK BEN JALOERS
TERSCHELLING = _/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
)!
quote van fokke (KAY!! B):X)
"30 tientjes voor een week."
Is toch echt 300 euro kay! :
jow zomer ik heb ook op die simulator gevaren, maar moet jij van school uit daar een weekje cursus doen...zojah laat dan je kites maar thuis heb je totaal geen tijd voor ik heb dit nl ook gedaan tis wel heeeeeel chill allemaal maar je bent echt de hele dag bezig
doe jij ook de zeevaart opleiding...zoja waarzo ik heb hem in ijmuiden gedaan
euh dudes zitten jullie dan allemaal op de zeevaart schoolB)
ik heb SWK gedaan en moet in september stage varen...ik heb me baan opgezegd en per 20 juni ongeveer gaan ik voor 2,5 maand naar vlieland om daar lekker te beulen
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Registreerde: 13 November 2002
Mag je overal kiten?
Kan je overal kiten?
Kun je er fietsen huren/lenen o.i.d.?
Zijn er ook nog wat (aardige) kitende locals te vinden op teschelling?
Kom nu maar op met de mooie kite verhalen.