ghehehehehehe je die moet je slaan jah :P dies klein :P
ik gazelfde tijd als emiel, maar dan een weekje later weg denk ik..
zou heel relax zijn allemaal hanglossers op terschelling_/-\o_
ik ga zelf met nog 3 niet kiters dus gelukkig dat er nog wat zitten van het forum:)
ben d'r ook van 9 juli tot 8 augustus..
en inderdaad op windstille dagen Emiel beulen >:)
wake..als je volgend jaar naar vlissingen gaat, ga wel in een MASTERLIJK VET Studenten huis anders is het echt TE saai! ik zit nu bij een half belgisch echtpaar boven, wel chille 16m2 kamer met keuken voor maar 200 pleuro p/m maar heb echt een TE saaie huisgenoot..gelukkig was het maar voor 6 maandjes (eind juni ben ik klaar) maar ik zou die shizzle wel goed fixen! Vlissingen is echt een achterstallig rel stadje (sorry voor de peeps die daar wonen)
btw kan je wel chill kiten als je een autoootje hebt, bij borsele en vrouwenpold etc. GL!
weet niet wat het is maar ze komen op mij allemaal beetje illigaal over...
.
als je maar niet alle vrouwtjes voor ons weg snoept Emiel...
CASANOVA!
We hebbben je in de herfst vorig jaar aan 't werk gezien, dat belooft nog wat.. :
hoe oud was die meid ook al weer?? ;)
whahaha... komt dat onderwerp er weer bij... vind het wel best dat emiel zijn soort vrouwtjes scoord... ieder zijn eigen smaak... blijven de mooie iig over :)
zit er van 9 juli tot 9 augustus... en ik droom al nergens anders meer over...
emiel slaan hoort er gewoon bij... roy E zit nog wat extra te trainen.. we hebben hem verteld dat je sterk was emiel... dus hij wil wat harder kunnen slaan 8)
Registreerde: 01 April 2004
ik ben er mss ook nog wel moet ff kijken of ik naar oostvoorne zandvoort of terschelling ga die andere plekken voor mn werk dus ik twijfel nog.
mzzls dow