"dit weekend in het vorig seizoen"????
verklaar je nader! :?
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Misschien had je dat vorig jaar in het komende seizoen moeten vragen toen het komende event nu al is geweest is een tijdje terug in de toekomst. meeste events die straks geweest zijn in het vorig seizoen over een maand dan gaat het weer loos in het komende vorig jaar.
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
LoL :
nu al aan het bier dave??
hij bedoelt hoe het coraaltjeweekend 2003 was
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
DAVE wat heb jij gegeten of gedronken? :) volgens mij zag je er net zo uit als je avatar op het moment dat je dat typte ;)
hehe wel grappig :
Ok , jajajaja Nou dan... :
Ok ff serieus dan..
allereerst welkom Mutant! op hanglos
Coraaltje Weekends zijn altijd TOP!
je kan pakken wat je wilt, en proberen wat je wilt, en als je vraagt ( en schroom niet om gewoon gasten aan te spreken ) Krijg je nog een gedegen Uitleg over het materiaal ook.
Er worden niet echt lessen gegeven aan beginners, wel wat globale basic's , maar als je dus absoluut niet goed bent , wordt je ook niet de zee opgelaten , met nieuw leentest spul...
Voor de rest is het ( wanneer er is een keer wind is) gewoon leuk en gezellig op strand , je ziet elkaar weer eens...
:P TOP DUS die Coraaltje Weekends.
Dave, bedankt voor je mooie tekst.
Een betere motivatie om naar Callantoog te komen, kun je natuurlijk niet krijgen.
Op Schellinkhout heb ik les gehad, maar ik ben nog erg aan het orienteren...
Voor de rest lijkt het Coraaltje Weekend mij vooral leuk...
:*) GAAF
Registreerde: 22 August 2004