spot in groningen

Door: litewave Reacties: 6 Hits: 1292
litewave 06 January / 2005 / 22:34

Schildmeer nabij steendam, beste wind is West.

Vandaag voor het eerst gekite daar, mooi plekkie

me, myself and i

Appie 06 January / 2005 / 23:21

al gehoord van onze duitse vrind robby heeft daar verleden jaar zowat de gehele winter gekite

moet goed willen daaro staat die snack tent er nog daar had hij het verleden zomer steeds over

eerst kiten dan vette hap ?

ben zelf een keer wezen te kijken bij het leekstermeer aan de kant van hoogkerk camping v/d dong maar daar heb je geen plek om je kite omhoog te laten en een hoop grote bomen de andere kant (camping knosse niet gecheckt)8)8)

Deze 50 plusser kite nog altijd en houd ook niet op!!

murphy 20 July / 2011 / 10:49
ik wil wel m keer met je mee dat is niet zo fer bij mij van daan groetjes murphy laat maar n beright je aghter

Djee 20 July / 2011 / 12:11
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Geronimo 20 July / 2011 / 12:21
Tis maar waar je al blij mee bent.
Super choppy water over het algemeen. erg Vlagerig. smal stukje strand. (de foto is tussen een soort omheining met kleine opening gemaakt) Waar je wel wat kan varen maar ideaal is et niet. laatste keer dat ik daar was was het enorm ondiep ook. Al het andere is direct erg diep en vervelend body draggen met de golfslag daar. (en vaak trechtervorming in die hoek)
Daarnaast = Strand snackbar zomer (mooi weer) = drukte. Dus zou het dan errug dom zijn om te gaan kiten daar. geen ruimte om je kite neer te leggen of fatsoenlijk te landen.
ja je kan er varen.. maar doe jezelf een lol en ga naar een goede leuke kitespot. ipv een soort van gedoogde.
Je kan er af en toe een leuke sessie hebben maar 9 van de 10 keer is et niet echt wat. Tenzij je wanhopig bent misschien.
beginners vooral niet hier komen. Dr is al eens een soort van gevorderde gast door pure domheid op de snackbar gekwakt. Schijnt niet erg goed met hem afgelopen te zijn. (hoe de status tegenwoordig is geen idee)
Termunten/Delfzijl/Zuidlaardermeer/Blauwestad/lauwersoog zijn wat dat betrefd iets betere spots. Al hebben ze elk duidelijke nadelen. Alleen wel dichtbij.
Toch ruil ik de meren graag om voor dagje mirns/workum.

Get ready for an Epic Session / epic kites

Woodmaster 20 July / 2011 / 15:05
Wat ben ik blij dat ik in Haarlem woon!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

koekie 20 July / 2011 / 20:54
dan word het maandag gewoon weer workum dus
als de kat van huis is..............................................................................