Ik heb er nog nooit gesnowboard maar wel het hele gebied door gemountainbiked.
Zo op het eerste gezicht heb ik er geen plek gezien waar je ook kan kiten...maar goed, ik ben dan ook alleen in de bergen geweest.
Mocht je idd nog een plekje over hebben...
Ik ben van plan om een dag heen en weer te gaan..
Heb niet zo veel knaken voor een echte wintersport
Dus erg vroeg vertrekken en laat weer terug.. als ik plaats over heb laat ik je het weten..
ga met een busje waar maar 3 personen in passen.
Misschien een hanglos uitje opzetten..???
ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)
Haha, peper het er maar in...dit is echt de meest boring periode.
Ik zit zelf eigenlijk ook meer aan Belgie te denken. Mijn oom heeft een camping in Spa, met genoeg weilanden en andere vlaktes er omheen.
Vanavond maar even vragen hoe de stand van zaken daar is. Ben dan ook van plan om er een weekend van te maken. Lekker op vrijdag avond heen en zondag weer terug. Eerst ff kijken of ik een goede slaapplaats kan regelen met verwarming.
jappy,
Ik ben zondag nog in Spa geweest.. (ouders wonen daar in de buurt) lekker gewandeld enz..en Spa kerst markt bezocht
Ligt echt geen sneeuw hoor..
Of er moet afgelopen dagen wel wat gevallen zijn....
In winterberg heb je tenmisste sneeuwkannonen..dus wel sneeuw zeker.. (op de piste dan wel..
Het lijkt me niet echt een optie om op de piste te gaan snowkiten! Je moet eigelijk een weiland hebben of een veldje waar gaan andere lui zijn.
Ik vlieg morgenochtend naar Finland toe, kijken of daar wat te snowkiten valt !! Iemand daar eens eerder geweest ??
ikga donderdag 5 januari tot zondag 8 januari ergens met Slis snowkiten, moeten alleen even kijken waar sneeuw ligt en waar het waait!!!
Zat zelf aan de ardennen of idd winterbergen te denken.
Wellicht kunnen we met een groep van hanglos gaan...???
caas had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 23 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2008)
Net dat weekend mijn snowboard uitgeleend... DOM...DOM
Maar ik ben er ook voor in ....ik heb gekeken voor kamers..en het sportshotel lijk me het beste ...48 euro per nacht..
Als ze vrij zijn uberhaupt...is nu wel flink aan het sneeuwen..
Kut.. moet ik een snowboard huren ,,ik en me domme beloftes!!
Heb een busje waar 3 pers. inpassen maar wel verhoogd/verlengd laadruimte waar heel veel meuk in past..
Hahaha, top man.
Stom van je board man
Nu ga ik lekker beginnen met het oudjaar te vieren en ben pas op 2 jan weer bij kennis
Iedereen alvast een relaxe jaar wisseling en tot 2006
nog iedereen een goed 2006 toegewenst!!!
Maar om weer ff het topic nieuw leven in te blazen ..
Zijn er nog mensen die 6 of 7 januari naar Winterberg willen gaan om te boarden??
Ik heb alleen net op de webcam daaro gekeken en er ligt niet veel sneeuw meer!!!
En bij de verwachting van sneeuwval komt het pas volgende week dinsdag..
Ik kan alleen dit weekend ivm werk..
wie gaan er nog ..??of zijn er nog andere opties waar wel wat sneeuw ligt bv belgie of wat zuidelijker in duitsland??
ik mben bang dat het er niet onwijs in zit deze week
gezien de algehele dooi over west europa...
anders was ik zo rond 5 jan daar ook naar toe vertrokken.
ik kijk het nog wel ff aan
ik ben vrijdag terug gekomen van weekje boarden in winterberg was echt super! elke nacht viel er minimaal 5cm bij
weekje eerder ben ik er ook geweest om dagje te snowkiten en dat kan er prima. zijn paar goede velden net voor je winterberg inrijd.
ja..ik heb het ook al gezien..ik had deze week moeten gaan..maar met nieuwjaar enz zat het een beetje vol..
maar ff afwachten dan maar..
godv.....!!!!!!
Denk je dat het aankomend weekend nog te doen is Emiel??
Ik moet gaan boarden ,...ik wordt gek..
En is het er een beetje leuk voor snowboarden??
Anders ga ik denk naar Vosgese in Frankrijk is wel wat verder maar wel wat zekerder met sneeuw..(I hope.. )
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Heeft iemand die er al is geweest enige tips voor accomodatie?? met een goede prijs/kwaliteit verhouding:P
Wij gaan dit weekend met 4 man, er is al iemand daar, die we kennen op speurtocht naar een hotel voor een redelijke prijs.
Laat wel ff weten wat hij vond
Willingen is top. Beneden bij de stoeltjeslift heb je een behoorlijke vlakte. Voordeel is dat je gewoon kan gaan boarden waneer er geen wind staat
Overnachting regel je ter plekke. Hoeft niet veel meer dan 12 euri per nacht te kosten. De pas voor de liften is volgens mij iets van 13 euri per dag. Broodje bradwurst iets van twee euri......dus fressen kan je gewoon thuis laten:-)
Registreerde: 14 June 2005
Nu ik vakantie heb wil ik wat gaan doen en aangezien 3.5 uur hier vandaan in Winterberg (D) zo"n 80cm sneeuw ligt wil ik daar gaan snowboarden.
Maar kan je daar ook kiten ?? op de webcam heb je niet echt een goed beeld van de plaats ..alleen de pistes met veel obstakels...
http://www.sauercams.tk/
wie is er al eens geweest??