Ik ga dan maar toch lekker vrijdag naar Winterberg...
FF op de webcam gekeken en het ziet er nu nog prima uit.. Wat vriendjes opgetrommeld en de knoop doorgehakt
Het is ook om voor de drukte van het weekend te zijn.
Ik zal nog laten weten hoe mijn 1e ervaringen met winterberg zijn geweest..
thank"s voor de vele reacties..
zie je dan daar Slis..
Ik ben de kleine indo die als een soort ZWARTE stip in de sneeuw ligt door de hele tijd op mijn bek te gaan met proberen te springen..
Als je daar een rhino 6/16 of een rhino 5/10 of 14 ziet ben ik het, Anders herken je ons aan de Bazaki-bus.
Kan ik je nu ook wel vertellen, we zitten 8,5 km bij winterberg vandaan.
http://www.hesbornerkuckuck.de/
â⬠201 euro 3 nachten incl. ontbijt en diner (4 gangen)
He Gary D,
Waar heb jij voor die 17.50 euro een kamertje gevonden??
Als het leuk is blijf ik misschien 1 dagje langer, maar wil dan ook niet te veel geld kwijt zijn aan een super de luxe hotel...
Jongens waarom checken jullie de wasserkuppe niet?
Bergen sneeuw, veel wind, goedkoop hotel, echte snowkite spot, niet al te ver...............
check www.snowkite.de
Caas en Ik gaan er morgen naartoe
wasserkuppe here we come!
@ T2K thnx man!
Gaan morgen ochtend weg...
en laat wel weten als we terug zijn hoe het was...
Ben erg benieuwd!
He.. ik ga morgen toch naar Winterberg..
Nu ben ik ook van plan om met 2 vrienden 1 nacht te blijven slapen.
Heb me al suf gebeld met tig hotels en pensions voor kamers..maar niks is vrij...(zeggen ze..
Hebben jullie misschien tips of adressen???
ja...
Hoe isie gozer..???hoe was het boarden...??
Ik zit op mijn werk dus kan niet msn"n maar heb jij nog tips voor winterberg?
Heb jij al wat van jeroen gehoord uit Vietnam??
hij zit er 6 maanden te kiten..(stage lopen)
sprak em net op msn en is helemaal super daaro! hij zit er nog 2maanden ofzow zei die.
ik heb je net mailtje gestuurd toch met nog wat dingetjes?
Zooooooooo, net terug van Winterberg, super gesnowkite, met rare stijgwinden e.d.
Net buiten Winterberg een speciaal veld voor snowkiters met ongeveer 15 cm sneeuw, en dit is zat om aan te kunnen kanten.
Ik ga nu ff van mijn spierpijn geniete
Ik ben ook vanaf gisteren terug uit Winterberg.. Het was wel een leuk weekendje..
Alleen was er heel veel "NEBEL"...Ik ben in Neuastenberg bij de schans en piste geweest en in Winterberg zelf..Waar het trouwens zaterdag heeeeel druk was...!!
Ik heb er nog wel lekker kunnen boarden..
Waar was de kiteplaats, Litewave???
Ik heb nog lopen zoeken voor een leuke spot?? en naar jou auto...
Trouwens..bijna mijn busje in de prak gereden met mijn zomer bandjes!!! was veel ijs!!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
de foto is is wat wazig hier zie je 2 plaatsen bij winterberg waar gesnowkite word wie een goede foto wil stuur ik wel ff via e-mail
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 24 October 2001