Vergeet het maar, kiten bij Malia gaat je niet lukken. De strandjes zijn te klein / te vol aan de noordkust.
hey mensen,
Ik ga van de zomer ook naar kreta > chersonissos. Maaree het schijnt dat er veel rotswerk is! Dus ik ben bang dat het op kreta zelf niet echt een relaxte spot te vinden is.
Maargoed,, dan kun je nog altijd gaan feesten daar he ;)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik ben er paar jaar geleden ook geweest als niet kitesurfer. maar ik dacht ook dat het vaak rotsen waren ofwel stranden VOL met toeristen. en de zee was wel redelijk ruw dacht ik. grote golven en stroming...
Ok dat is dan een domper Ik had de vakantie helaas al geplanned voor ik zwaar verslaafd raakte aan kiten. Anuleren vind ik wel een beetje lomp tegenover mn vrienden
.
Nouja, dan word het gewoon weer dagen tellen... Ik neem mn spullen iig gewoon mee voor t geval dat
Thanks iedereen voor de informatie, ik weet genoeg.
Ben er ook geweest vorig jaar, was zeker niet chill om te kiten omdat de wind heel de tijd draaide.
Is dus geen aanrader
haha cheers maar nee ik ga niet met een jongeren reis erheen ... gewoon een 4pers. apartement gehuurd met 2 maten van me. Uiteraard gaan we ook feesten (en dingen 'bezichtigen'), maar dan kan ik iig mn kite spullen in t apartement leggen. Thanks voor de tip though
Zullen we de topic sluiten? Ik weet denk ik voorlopig eventjes genoeg, Omiros heeft me ook al gecontact en hij heeft er 10 jaar gewoond, die kan me denk ik nog wel wat verder helpen.
Iedereen in iedergeval erg bedankt voor alle reacties!
smirre had een 3 sterren sessie in Egmond aan Zee met maar liefst 16 - 19 knots op zijn RRD Obsession (2010)
Registreerde: 31 May 2006
Ik ga in Juli met een paar (niet kitende
) maten naar Kreta, maar ik vroeg me af heeft iemand ervaring wat kiten betrefd op Kreta?
Ik heb al even het internet afgezocht en er schijnen wel wat spots te zijn, maar heeft iemand er ervaring mee? Ik zit in Malia, mid noord als het ware... Tips welkom, want ik wil daar wel kiten!